Fight For The Love 26#Airport

Nästa morgon efter att ha ätit frukost så tog jag på mig vita underkläder, ett par ljusa jeans och en vit, pösig skjorta. Håret fick ligga lockigt på mina axlar och sminkningen bestod av foundation, puder, mascara och lite läppglans. Sedan drog jag på mig ett par mörkblåa Converse och hängde en svart handväska över axeln. I den låg mobil, pengar, nycklar och tuggummi.
 "Jag åker!" ropar jag och öppnar dörren.
 "Okej!" svarar Nico från köket.
När jag stängt dörren vinkar jag till mig en taxi och vi åker mot flygplatsen. Jag betalar chauffören och kliver ur. Med en suck ställer jag mig mot flygplatsen och möts av tusentals skrikande fans. De är överallt i flygplatsen, och utanför. Vakter håller dom borta från en bit ner till gatan, men annars är de verkligen överallt. Jaha, var ska jag nu? Jag kan ju inte gå dit, då kommer dom säkert slå ner mig. Men jag sätter mig på en bänk utanför med ryggen mot flygplatsen. Det pirrar i magen av nervositet. Är jag nervös för att träffa Justin?
Plötsligt skriker fansen högre och flera stycken skriker hur mycket de älskar Justin. Sakta vänder jag mig om och ser honom signera några saker som fansen håller i. Jag går ditåt och ser hur han ser sig omkring. Men jag struntar i att vinka som en galning. När jag kommit fram till samlingen knuffas fansen hit och dit, utan att kolla på mig.
 "OMG! Det är Rebecca Parker!!" skriker någon och alla börjar svära åt mig och puttar mig fram och tillbaka.
Jag biter ihop. Måste vara stark för Justin. Måste vara stark för Justin. Måste vara...
 "Hörrni! Sluta!" utbrister Justin och alla skriker högre.
Justin drar i min arm och jag kommer fram till honom, bort från fansen som står runt omkring oss, någon meter ifrån oss. Han kramar mig hårt och jag kramar tillbaka. Tårar bildas i mina ögon och de rinner sakta ner för mina kinder. Justin backar och ser på mig.
 "Lyssna inte på dom" viskar han och jag ler lite.
 "Jag gråter inte av sorg, utan av lycka" ler jag och han kysser mig.
Fansen skriker högre, skriker att jag är en bitch, hora och slampa och att jag ska lämna Justin ifred. Men allt försvinner. Det är bara jag och Justin. Allt omkring oss försvinner. Han tar min hand och vi går mot bilen som väntar. Men då ser jag en liten tjej, kanske fem år, stå intryckt i galret och håller fram en liten skylt där det står Support Jebecca!
Jag petar till Justin och pekar försiktigt på henne. Han ler och vi går mot henne. Hon börjar gråta och säger hur söta vi är tillsammans.
 "Är du här själv?" frågar Justin och hon nickar.
 "Mamma följde inte med. Jag rymmde för att se er" säger hon och jag ser sorgset mot henne.
 "Vill du få skjuts hem?" frågar Justin och hon nickar.
Sedan hjälper han henne över galret och ger henne till mig. Han fortsätter signera fansen saker medans jag tröstar flickan.
 "Vad heter du?" frågar jag.
 "Katy" säger hon blygt och snyftar.
 "Tack för att du accepterar mig som Justins flickvän" ler jag och hon ler stort.
 "Det kommer jag alltid göra!"
 "Rebecca!" ropar Justin och jag ser att han redan är framme vid bilen.
Vi hoppar in och jag kryper upp i Justins famn medans Katy ler mot oss. När vi kommit hem till henne igen så tar vi lite bilder, Justin signerar och sedan ger vi henne varsin kram. Hennes mamma kommer utspringandes och tar upp henne i sin famn.
 "Tack för att ni tog hand om henne" gråter mamman och kramar oss hårt.
 "Det är lugnt" ler vi samtidigt.
Vi åker igen och stannar utanför våra hus. Där står vi och kramas en lång stund. Sedan bestämmer vi oss för att ha en mysdag hos mig, bara för att Justin har jetlag. Han går till sig för att packa upp medans jag fixar för en filmkväll. 
Nico har skrivit en lapp där det står att han är borta. Så jag och Justin får hela huset för oss själva. Efter en stund kommer han in utan att knacka. Han har på sig mjukisar och en t-shirt.
 "Hey babe" ler han och kysser mig.
 "Haha, hey hottie" flinar jag och tar hans hand.
Jag drar honom till vardagsrummet där det står godis, chips och dricka. Vi slår oss ner i soddan och jag kryper in i Justins famn, lutar mig mot honom. Han lägger sig högra arm om mig och håller min hand i den vänstra. På teven rullar The Vampire Diaries. Justin klagar inte. Jag låter min blick sluka teven och låter öronen dra in rösterna. Justins tumme smeker min hand och jag får ett liten leende på läpparna.
Justin börjar kyssa min hals och går upp till kinden. Snart möter hans läppar mina och jag sätter mig på honom i soffan. Jag lägger händerna på hans mage och kysser honom passionerat. Försiktigt öppnar jag munnen och låter hans tunga utforska min. Snart sätter han sig upp och jag lägger benen hårt om hans midja. Han drar mig tätt intill sig och lägger händerna på mina lår och drar dom mot min rumpa. Han reser sig upp och bär mig till mitt sovrum.
Vi båda landar mjukt på sängen, Justin över mig. Han drar upphetsat av mig min tröja och snart ligger vi i underkläder.
 "Är du säker?" viskar han andfått och jag nickar.
 "Ja" viskar jag och så fortsätter det...

Nästa dag

När jag vaknar är det varmt i rummet. Det är ganska ljust i rummet, på grund av solen som strimlar igenom solljus genom persiennerna. Jag sätter mig upp och sträcker ut armarna medans jag gäspar. Då märker jag att mina och Justins kläder ligger på golvet. Jag ser mot Justins sida av sängen och där ligger han... Som en ängel. Hans hår är ruffsigt och hans mun är lite öppen. Sakta lägger jag mig ner igenom och kryper närmre honom. Han lägger trött armen om mig och jag börjar rita mönster på hans bara bröstkorg.
 "Godmorgon sexy" viskar Justin hest och jag ler lite.
 "Godmorgon hottie" viskar jag och kysser hans mjuka läppar.
 "Igår var fantastiskt" viskar han och andas i min nacke.
 "Du var fantastisk"
 "Vi är fantastiska" rättar han och jag skrattar lite.
När vi tagit på oss kläder så går vi ner till köket. Där sitter Nico och halvsover med en skål fil framför sig. Jag tassar upp bakom honom och trycker ner hans ansikte i filen.
 "HEY?!" utbrister han och jag börjar asgarva medans Justin flinar lite.
 "Du såg så trött ut och jag tyckte det var dags att vakna lite" säger Rebecca oskyldigt och flinar lite.
 "Tack för den" muttrar Nico och vänder sig mot mig för att lämna köket. "Oh, hej Justin. Snäll flickvän du har" säger han och Justin fnissar lite.
 "Den bästa"
Nico går ut ur köket och jag ställer fram lite frukost på bordet. Justin kommer och hjälper till efter en stund. När vi äter så frågar vi varandra vad vi ska göra. Snart kommer vi fram till att bara chilla och ha en grillfest ikväll med Christian, Mike, Caitlin, Payton och förhoppningsvis Miki.
-----------------------------------------------------------------------------------

KOMMENTERA!
Fick bara tretton kommentarer på förra kapitlet... Jag tycker det är lite konstigt när man har mer än femton läsare och bara några kommenterar. En del kommentarer var från samma person också, och ja...
I alla fall...
Kommentera mera nu! Det är roligare om man får flera kommentarer på varje kapitel! 


Kommentarer
Postat av: Johanna

grymt :D

2012-04-14 @ 11:28:20
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Sofia

Super bra :D ♥

2012-04-14 @ 12:21:12
URL: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se
Postat av: Lexi

bra :) :)

2012-04-14 @ 13:09:46
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Sara

Meeeeeeer!

2012-04-14 @ 13:24:10
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grymt bra, tjejen. MEEERNUU!! :D

2012-04-14 @ 13:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0