Fight For The Love 30#TheBigSurprise

Rebecca

När jag vaknar hör jag några röster sjunga, kan inte urskilja hur många. Men jag hör Justins röst... Den låter bäst, om man säger så. Sakta öppnar jag ögonen och ser Nico, Amelia, Justin, Caitlin, Payton, Christian och Mike stå där. Amelia håller i en bricka med en bulle och två kakor på tillsammans med saft. Caitlin håller i ett ganska stort paket, Justin håller i ett litet, Christian håller i ett mellanstort och Nico håller i en påse.
 "Grattis!!" utbrister de samtidigt och jag fnissar.
De sätter sig alla i sängen och jag börjar öppna Christians paket. Där i ligger en brun skokartong. Jag öppnar och ser ett par vita Converse med svart mönster ligga där. Jag kramar honom och säger tack. Sedan öppnar jag Caitlins. Där i ligger världens vackraste klänning.
 "Caitlin!" säger jag.
 "Från mig och Payton. Du ska ha på den idag" ler hon.
Jag kramar henne och Payton innan jag öppnar Nicos påse. Där i ligger lite olika saker. Parfymer, body lotions, underkläder från Victoria Secret och lite annat. Jag kramar honom hårt. Sedan tar jag Justins paket. Där ligger ett halsband i silver med en berlock på. Det är ett hjärta som det står J+R=4-Ever. Men sedan ser jag något mer. Det är matchande örhängen!!
 "Justin!!" skriker jag och slänger mig på honom.
 "Grattis babe" viskar han och de andra skrattar.
Efter en stund går alla ut, förutom Nico och Amelia. Jag äter lite på min bulle samtidigt som jag väntar på att de ska säga något.
 "Du ska ju vara med dom lite senare ikväll, så jag tänkte att vi kunde hitta på något. Det var länge sedan" säger Nico och jag ler stort.
 "JA!" skriker jag och slår upp knytnäven i luften.
 "Vad vill du göra då?" frågar Amelia.
 "Kan vi inte typ... Jag vet! Åka till nöjesfältet!" piper jag och de nickar.
 "Okej. Är du klar om en timme?" säger Nico och de reser sig upp.
 "Japp"
De går ut och jag äter upp kakorna och bullen. Sedan drar jag på mig ett par jeansshorts, en magtröja och ett halsband. Sedan hänger jag en handväska på axeln och sätter ett par RayBan glasögon på näsan. När jag sminkat mig går jag ner till köket där alla pratar, men när jag kommer tystnar de. Justin går fram till mig och kysser mig länge.
 "Du ska få världens bästa dag" viskar han och tar med mig till bordet.
Vi äter frukost och sedan sätter jag, Nico och Amelia oss i bilen.
 "Vi kan göra vad du vill fram till tre. Men då måste du vara hemma" säger Amelia och jag nickar.
 "Nöjesfält, helt klart. Om vi tröttnar kanske vi kan shoppa?"säger jag och de nickar.
 "Vad du än vill, syster" flinar Nico och jag skrattar.


***

 "Det där var det roligaste på länge!" skrattar jag då vi precis åkt någon galen berg-och-dal bana och är på väg till bilen igen.
 "Haha, ja, verkligen! Helt galet!" skrattar Nico medans Amelia bara skrattar åt oss.
När vi är på väg hem igen så ringer Amelias mobil. Hon pratar tystare och snart lägger hon på.
 "Det var Justin. De är klara" säger hon till Nico.
 "Med vadå?" frågar jag nyfiket.
 "Överraskning!" flinar Nico.
 "Du gillar att retas, eller hur?" skrattar jag.
 "Absolut!"
När vi är hemma kommer Payton och Caitlin ut och möter oss. De tar mig i varsin arm och drar fort med mig till mitt rum. De puttar in mig på badrummet och säger att jag ska byta om till klänningen. Så jag tar på mig den och går ut till dom igen. De sätter ig på en stol och Payton börjar fixa med mitt hår medans Cait sminkar mig.
 "Kan ni berätta vad ni håller på med?" flinar jag.
 "Jag sminkar dig och Payton fixar ditt hår" fnissar Caitlin.
 "Nej men asså, vad ska vi göra?" säger jag.
 "Överraskning!" säger de samtidigt och jag suckar.
När de är klara sätter jag på mig ett par klackskor som de ställt fram. Sedan satte de på mig ett halsband och några armband. Väldigt snyggt, om jag vår säga det själv! Vi går sedan ner till hallen där killarna väntar. De ler stort och Justin ger mig ett gulligt leende.
 "Vad fin du är" ler han och kysser mig.
 "Du med"
 "Är alla klara?" säger Mike och vi nickar.
 "Leggo!!!!" utbrister alla utom jag som bara skrattar.
Vi sätter oss i Justins bil och Justin sätter på radion. Alla sjunger glatt med innan vi stannar utanför en strandreasturang. Uteplatsen är på stranden ut mot havet. Vi går mot ett väldigt stort bord, men jag fattar inte varför. Så många är vi ju inte...?
När vi sitter där så hör vi plötsligt sjungande röster och en gitarr. De andra flinar medans jag vänder mig om fort. Där kommer nio personer, varav en har en gitarr. Då ser jag vilka det är. Det är Harry, Louis, Lian, Niall, Zayn, Robin, Alex, Tanisha och Brooke!!!!
 "OH MY GOD!!" skriker jag och springer fram till dom.
Det går i slowmotion. JAg kastar mig i deras famnar och vi samlas i en gruppkram. Jag börjar gråta och de skrattar lite.
 "Grattis!" säger de samtidigt och jag börjar gråta mer, av glädje.
 "Gråt inte, gumman!" säger Brooke och kramar mig.
 "Jag har saknat er. Allihopa" gråter jag och vi går mot bordet igen.
Alla hälsar glatt på varandra innan vi beställer maten. Justin tar min hand och ler mot mig. Lyckligare än såhär kan jag inte bli. Alla mina bästa vänner samlade runt ett bord. Skrattar, pratar och har riktigt roligt.
 "Ska vi sjunga för henne nu?" säger Niall och jag ler.
De ställer sig upp och börjar sjunga. Sedan blir det presentutdelning. Jag får underkläder, bikinis, kläder, smink, smycken, presentkort och mycket annat roligt! Men sedan kommer Justin med två presenter till. Han ber mig öppna dom sist. Så när jag öppnat alla tar jag upp det ena och ser en nyckel. Inte vad för nyckel som helst, utan en BILNYCKEL?! 
 "Justin?! Va..." börjar jag.
 "Tyst med dig" flinar han och  kysser mig.
 "Tack Justin!!" piper jag och flyger på honom.
De andra skrattar och jag öppnar det sista paketet. Där ligger en vanlig nyckel på en nyckelknippa. Förvirrat ser jag upp på Justin som ler lite smått.
 "Jag vet att du har velat haft en lägenhet för dig själv. Därför undrar jag om du vill flytta ihop med mig?"
-----------------------------------------------------------

Kommentera!!
Just nu sitter jag i Grekland och har det (antagligen) trevligt! Det här inlägget är tidinställt!


Kommentarer
Postat av: SiRl

Whoups... Var ärligt talat inte beredd på den... :/

Hoppas du har det bra i Greklan!!! :) <3

2012-04-27 @ 20:58:34
Postat av: Lexi

Hoppas du har det kul i Grekland!

Snällla få tillgång till en dator? :)

2012-04-30 @ 10:21:02
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0