Okej! Chill!

Läs inlägget under först!

Okej, efter att jag skrev att jag skulle sluta skriva fick jag kommentarer om att det var lågt att skriva på en annan blogg. Såhär är det:
Jag har haft två bloggar ganska länge. Det fungerade ett tag, men sedan gick allt snett. Såklart älskar jag alla mina läsare! Men jag visste att jag var tvungen att ta bort en av bloggarna. Det gick upp för mig först att jag skulle ha kvar den jag gillar att skriva på mest, vilket vad 1D bloggen. Jag har alltid gillat att skriva på den här bloggen, men som sagt, det känns som att jag inte har något mer att ge bloggen, som att den har haft sina dagar.
Jag vet att ni är skitsura på mig! Och ni får gärna vara det! Men ni ska veta att jag inte ville lägga ner bloggen. Men för att vara ärlig, så har jag inget val. Ni ska bara veta hur dåligt det känns att svika er! Det är det sista jag vill! Men jag har aldrig tid eller lust att skriva här! Det känns bara fel att känna sig tvingad till att skriva här, bara för att jag vet att jag har läsare som gillar det jag skriver.
Förlåt till alla som blev svikna! Och nu har jag väldigt stora skuldkänslor för det här! Ni har just fått mig att överväga att ha kvar bloggen.
FÖRLÅT!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ta inte bort bloggen :(

2012-05-24 @ 21:38:07
Postat av: Lexi

Vill inte att du ska ha skuldkänslor, förlåt för kommentaren jag skrev men jag blev bara så ledsen för att du hade bestämt att lägga ner bloggen... du är bara så bra på att skriva... sorry.

2012-05-25 @ 14:51:07
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0