Har bestämt mig...

Ja, som rubriken säger har jag bestämt mig och jag har valt att sluta blogga här.
Detta på grund av många anledningar:
1. Skolan
2. Tid
3. Liv utanför datorn
4. Inget som drar till att fortsätta blogga här
5. Ganska lite läsare

Men när jag ser alla era fina kommentarer så är det jätte svårt att göra det här.
Vet fortfarande inte om det här är rätt beslut, men just nu känns det rätt.
Vet att många kommer bli jätte ledsna och besvikna, men jag har typ inget som får mig att känna "ja! nu ska jag skriva på bloggen" det är mer "oh, juste, jag har inte bloggat på länge. mina läsare kanske lämnar mig om jag inte skriver". Så jag har alltså bestämt mig...
Men vem vet?! Jag KANSKE kommer tillbaka!

Vill tacka till alla som följt mig ända sedan bloggplatsen eller som överhuvudtaget läst min blogg! Ni är dom som fått mig att vilja fortsätta skriva! Utan er skulle jag ha lagt ner för länge sedan.
Men, för er som fortfarande vill läsa det jag skrivit/skriver kan ni gå in på http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se där jag fortfarande skriver.

Tack så hemskt mycket till alla som läst min blogg! Jag älskar er så mycket och kommer alltid att göra!
HEJDÅ ALLA LÄSARE!!<3

Kommentarer
Postat av: Lexi

ärligt talat trodde jag inte att du skulle göra såhär... men varför fortsätter du på den andra bloggen då?? det är faktiskt ganska konstigt men aja..............

2012-05-24 @ 18:40:48
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Anonym

HUR KAN DU GÖRA SÅHÄR?!!?!?!?`!! du fortsätter att skriva på den där 1D bloggen men inte här, ärligt du har svikit oss, jag fattar inte hur du kan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jag skulle aldrig göra så mot läsarna.... kanske att sluta blogga men du fortsätter med en annan blogg lågt....

2012-05-24 @ 18:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0