Svar På Kommentar

KOMMENTAR
Måste du alltid döda personerna?!?! Och sluta överdriva så mycket hela tiden: •kidnappning •bilolycka •otrogenhet •mord •koma. Det är ju deprimerande att läsa och om du inte vill skriva på novellerna längre så LÄGG.NER.BLOGGEN!
Du gör så att det inte är kul att läsa för man vet att det alltid är någon som dör och btw: du gör så att huvudpersonerna får damp hela tiden över minsta lilla grej... Det är 7kt

SVAR
Förlåt att jag överdriver. Men om du inte gillar novellen behöver du inte heller läsa den. Och jag vill inte lägga ner bloggen. Jag vet inte om du har en novellblogg eller inte, men om du har det kanske du vet att det är jobbigt att skriva varje dag, och om du inte har det kanske du borde tänka dig själv att skriva ett långt, bra, genomtänkt kapitel varje dag. Och plus att jag antar att du får läxor och har prov man måste träna till.
Förlåt, men jag blev ganska sur på kommentaren. Det är okej om ni inte gillar bloggen, men jag tvingar er ju inte att läsa, eller hur? Ni läser bloggen om ni gillar den. Tycker ni inte om den, så lämna den!
Ville också passa på att säga att jag blev ganska deprimerad av kommentaren. Det tog rätt mycket på mig och mitt humör sjönk till noll.

Förlåt för att jag inte uppdaterat på länge. Men just nu har jag ett kort lov som jag gänra vill ta vara på. Jag är i Sälen med min kompis och min familj och jag vill ta vara på den tiden. Förlåt så himla mycket!


Kommer alltid älska er läsare! Ni får mig att vilja fortsätta blogga!

Kommentarer
Postat av: SF

Idiot... Du är grym, och du vet om det ;)

2012-05-18 @ 09:43:39
URL: http://myloveforwriting.blogg.se/
Postat av: SiRl

Håller fullkomligt med den personen över som har nästan samma bloggadress som jag x)

2012-05-18 @ 09:44:24
URL: http://myloveforwriting.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Det är ju det som är bra-att du överdriver,annars är det bara tråkigt att läsa ju ;) Ta in åt dig av det negativa,för du fullkomligt ÄGER!!! <3

2012-05-18 @ 11:15:50
URL: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se
Postat av: Lexi

Du behöver inte skynda dig med kapitlerna, jag har också en novellblogg och jag fattar att du inte alltid kan uppdatera och skriva proffertionella kapitel, du skriver ju bäst!!! <33

2012-05-18 @ 14:31:05
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Matilda

helt rätt wilmis! sjukt lågt att skriva det där...

den som nu skrev det måste ha riktigt dåligt självförtroende, eftersom den trycker ner sin skit på dig. omoget var ordet!*

du ska inte ta åt dig Wilma. Du är skitbra och du vet det själv!

kram♥

2012-05-18 @ 21:11:18
URL: http://matirulda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Förlåt det var inte meningen att skriva en sån taskig kommentar, förlåt mig... Du skriver jättebra så förlåt

2012-05-21 @ 07:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0