Förlåt... ALLA MÅSTE LÄSA!

Hej bloggen!
Har funderat ett bra tag på det här och... Jag tror jag lägger ner bloggen. Har inte alls mycket läsare kvar och jag känner inget som drar mig till att skriva på bloggen.
Ta inte ut det över er, för ni är de absolut bästa läsarna ever! Men jag känner att jag inte har tiden och ja, jag antar att jag tycker den här bloggen har gjort sitt. Den har haft sina bästa dar.
Jag har bloggat i mer än ett år (om man räknar från bloggplatsen) och ja, jag kommer nog lägga ner bloggen. Tyvärr kommer jag inte avsluta novellen, men jag kommer absolut inte ta bort bloggen, bara sluta skriva på den helt enkelt! Hoppas ni förstår detta, men inget är bestämt ännu! Kommer skriva det till er om jag slutar skriva på den här bloggen!
Om ni vill fortsätta läsa mina noveller kan ni läsa min andra novellblogg:
http://onedirectiontolove.bloggplatsen.se 
 
Där kommer jag nog vara kvar ett tag till! Men som sagt har jag inte bestämt ännu! Vem vet, kanske att det bara blir en längre paus?
Men vi får se helt enkelt!
Älskar er alla!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

No :( i love your blogg <3 snälla lägg inte ner den :'( då gråter jag <3 du äääääääääger <3 <3

2012-05-22 @ 17:54:33
URL: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se
Postat av: Klara

NEJJ!!! SNÄLLA NEJ!!

2012-05-22 @ 19:47:55
Postat av: Lexi

Lägg inte ner den!!!!!!!! SNÄLLA!!! jag kommer dö.......... serisöt jag tror att det kommer bli så mkt tråkigiare då! varje dag går man in på din blogg, men juste du har ju slutat skriva... då kommer jag nog gråta :( snällla, snälla, snälla, bästaste i världen LÄGG EJ NER DENNA BLOGg!!!!!!!!!!!

2012-05-22 @ 21:25:29
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Rebecca

NEEEJJ! Asså dör om du lägger ner den! Om det är för den jävla kommentaren så, AAHH! ;ss Du får inte lägga ner, asså du ska veta att du uppdatera sjukt bra skillnad med andra novellbloggar som jag följer, en lägger ut typ två kapitel i månaden! Älskar dina noveller. Asså seriöst, lägg inte ner!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-05-23 @ 17:27:23
URL: http://ponies.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0