Let Your Heart Speak EIGHT He likes you

Idag var det den 20 juni. Vi har haft sommarlov i ungefär en vecka. Chaz var ute med Ryan och någon mer som jag inte kände och jag var med Kayla. Vi satt på mitt rum och lyssnade på Save the world.
 
-
Nej, nu måste vi hitta på något. Sa Kayla fjärde gången vi lyssnade på låten.
- Som vad? Sa jag och stängde av låten.
- Vi går till Donken och käkar lunch. Sa hon och jag nickade sakta.

Jag gick fram till min garderob och drog ut ett par mörka jeans, ett vitt linne och en rutig skjorta. Jag drog av mig mina mjukisbyxor och drog på mig jeansen. Sedan drog jag ner dragkedjan på min munkjacka och slängde den på golvet. Jag tog sedan av mig mitt linne och drog på mig linnet, för att sedan ta på mig skjortan. Jag tog min stora handväska och la ner tuggummi, mobil, pengar, headset och lite mer. Sedan gick vi ner till hallen och jag tog på mig mina ballerina skor medans Kayla tog på sig sina Converse.

Vi hoppade in i Kaylas bil och hon började köra mot Donken. Vi popade musik och sjöng med i de som vi kunde. När vi var framme så klev vi ur och jag såg Chaz, Ryan och någon mer på andra sidan gatan. JAg log lite mot Chaz som vinkade.


Jag tog tag i Kaylas arm och vi gick till Chaz och de andra.
- Tjeeeeena. Sa jag och Chaz storlog.
- Tjena tjena. Sa Chaz.
Jag gav han och Ryan en kram innan jag såg på den andra killen.
- Det här är Justin. Våran kompis from the USA. Sa Chaz.
- Hej. Maddie. Log jag och sträckte fram min hand.
- Justin, som du hörde. Sa han och småskrattade.
Då såg jag ju vem det var. O-M-G. Lilly kommer få damp när hon får reda på det här. Framför mig stod Justin BIEBER.


- Vi ska dra till Donken. Ska ni med? Sa jag och såg på killarna, en efter en.
- Ja, varför inte? Sa Ryan och rykte på axlarna.m
- Visst. Log Chaz och vi började gå.
Jag och Kayla gick framför killarna och snackade. När vi kom till Donken så gick Chaz, Ryan och Kayla för att beställa.
- Vad vill ni ha? Sa Ryan när vi satt vid ett bord.
- En vegetarisk sallad. Log jag och Ryan nickade innan han såg på Justin.
- En Big Mac med Cola. Flinade han.
- Jag tar Cola också! Utbrast jag och Ryan skrattade.
HAn gick tillbaka till Kayla och Chaz och det vart pinsam tystnad mellan mig och Justin.
- Så... DU är vegetarian? Sa Justin och jag nickade. Är du nyinflyttad? Fortsatte han och jag nickade igen.
- Vi flyttade hit för ungefär två veckor sedan. Log jag och han nickade.
Det vart pinsam tystnad-igen-och jag såg ut genom fönstret. Snart kom dem andra med maten och vi började äta. Jag tog lite sallad och sedan drack jag lite Cola.

När alla ätit upp så gick vi ut till parkeringen igen. Vi bestämde oss för att träffas hos mig och Chaz. När jag och Kayla satt i hennes bil så sa hon direkt:
- Justin tycker du är söt. Definitivt (stav)!
- Nej. Varför skulle han? sa jag.
- Såg du inte hur han kollade på dig?!
- Nepp.
- Du är ju sjuk i huvudet. Skrattade hon och jag slog till henne på armen.
------------------------------------

Så kom ett kapitel. Ett kort igen, men det kommer nog ett till idag, får vi hoppas! PUSS OCH KOMMENTERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0