Let your heart speak NINE So hot...

När vi kom hem till oss var killarna redan där. De satt i köket när vi kom in. Vi tog av oss våra skor och gick in till dem.
- Maddie! Ropade mamma direkt.
- Är mamma hemma? Sa jag förvånat och Chaz nickade.
Jag gick till vardagsrummet och såg på henne.
- Du fyller ju år snart, vad önskar du dig? Vill du ha en fest?
- Jag önskar mig inget särskilt och nej, jag vill inte ha en fest. Sa jag och gick tillbaka till köket.
- Fyller du år snart?! Sa Chaz och jag nickade. Exakt hur länge?
- Fem dagar. Sa jag.
- MEN ÅH!! Varför har du inte sagt något?! Utbrast Kayla.
- Vet inte. Ni har inte frågat.  Flinade jag och satte mig bredvid Ryan på en stol.
De andra började planera en fest medans jag bara skrattade åt dem.
- Vi kan resa till New York! Sa Kayla.
- ELler Hollywood! Sa Ryan.
- Varför inte båda? Flinade Chaz och jag skrattade.
- Kan vi inte dra till stranden? Sa jag och dem andra nickade.
Kayla och Ryan gick hem och bytte om, och Justin skulle tydligen sova här så han hade sina saker här. Jag gick upp på mitt rum och bytte om till en blå och svart bikini. Jag packade sedan en strandväska innan jag drog på mig ett par jeansshorts. Jag satte på mig ett par solglasögon och gick ner till hallen. Chaz och Justin kom nerför trappan klara i badshorts och tröja. Snabbt satte jag i mina fötter i ett par flip flops.
- Ready? Sa jag och de andra nickade.
- Set go! Utbrast Chaz och sprang ut.
Jag kollade konstigt efter honom innan jag såg på Justin.
- Okeeej. Sa jag.
- Bäst du vänjer dig. Skrattade han.
Vi gick ut och mötte upp Ryan och Kayla på vägen. Vi gick längst gatorna och snackade, och snackade, och snackade. När vi såg stranden började jag och Kayla springa för att hitta en bra plats i solen, och nära vattnet. Vi la ut våra handdukar och sedan kom killarna och gjorde samma sak. Ryan och Chaz sprang ut till vattnet och jag bad Justin ta kort på mig och Kayla.



- Tack. Log jag och tog kameran.
- Så lite så. Log han tillbaka.
Jag gick ut till vattnet till det var till min midja, då stannade jag, vände mig om och gav Justin och Kayla en grimas.


Jag simmade ut en bit innan jag snabbt gick upp igen. JAg la mig på handduken bredvid Kayla och vi började sola.
- Så... Vad önskar du dig på din födelsedag? Sa Kayla.
- Inget speciellt. Sa jag.
- Okej. Får jag gissa? Sa hon och jag nickade. En bil, smink, kläder... Och en hund! Fortsatte hon och jag skrattade.
- Duktigt gissat. Sa jag ironiskt.
- Vill du ha en fest?
- Nepp. Isåfall en middag med mina vänner. Sa jag och log. 
- Okidoki! Sa hon med pipigröst. 

Vi avslutade dagen på stranden innan alla gick hem till sig. Justin, jag och Chaz gick tillsammans hem. 

- Godnatt killar. Sa jag och gick mot dörren som ledde ut från Chaz rum.
- Godnatt Maddie! Sa Chaz och Justin samtidigt. 

Chaz

När Maddie lämnat rummet såg Justin på mig.
- Het syrra du har. Flinade han.
- Haha, jadu... Sa jag och fixade till kudden. 
- Jag menar det. Hon är skitsöt ju! Sa han och la sig ner. 
------------------------------------------------

Soooo..... Antingen skriver jag två korta eller ett långt på en dag. Bara så ni vet. Och om jag är snäll kanske jag ger er ett långt och ett kort. VI får se. PUSS PÅ ER! Kommentera ;) Jag tycker det är ganska dåligt med kommentarer 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Bara så du vet... det gick nog inte lika bra med den här som den förra.... inte för att vara taskig!!!

Bra del hahahahhahaha!! Nina ÄR HET och SÖT!!

2011-08-27 @ 22:06:09
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Lexi

VEM ÄR DET SOM KOMMENTERAT MED MIN BLOGG ADRESS?! FAAAN VAD TASKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2011-08-27 @ 22:07:13
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: hanona

skit bra blogg

kan inte du skriva längre de blir bättre b´men annars e den SKIT BRA älskar den <333

2011-08-27 @ 22:53:20
URL: http://justhanona.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag vill ha mer!!! ;)

jättebra blogg!

2011-08-28 @ 13:45:11
URL: http://milia99.bloggplatsen.se
Postat av: hanona

meeeeeeeeeeeeeeeeer

2011-08-28 @ 20:03:52
URL: http://justhanona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0