Let Your Heart Speak SIX O-M-G!

En vecka senare

Jag klev upp ur sängen och sträckte ut armarna i luften. Igår hade vi skolavslutning och allt gick bra. Efteråt så gick jag, Chaz, Ryan och Kayla till en reasturang för att äta middag. Vi hade riktigt kul.
JAg gick med trötta steg över till Chaz rum. Klockan var 11 och jag funderade på om han skulle vara vaken. Jag fick svaret när jag stod utanför hans dörr. Han snarkade. Jag öppnade dörren och gick fram till sängen. JAg satte mig skräddare bredvid honom.
- Vakna Chaz. Du snarkar så hela kvarteret vaknar. Muttrade jag.
När han inte reagerade så tog jag i på riktigt.
- CHAZ VAKNA! Skrek jag och han satte sig upp.
- BRINNER DET?! Skrek han och jag började asgarva.
Han suckade och la sig ner igen. Men jag kunde se att han log.



- Hahaha! Chaz! Vakna!! Haha, du måste göra min frukost! Skrattade jag och han såg upp på mig.
- Ska jag göra din frukost? Småskrattade han.
- Japp. Kom nu! Sa jag och reste mig upp.
Jag tog tag i hans hand och drog upp honom. JAg drog med honom ner till köket. Jag satte mig på ena köksstolen och Chaz stod i mitten av köket och kliade sig i nacken.
- Ehm... Okej.
JAg skrattade lite. Han började hälla i alla saker som jag sa.
- 2 och en halv dl vetemjöl. Sa jag och han hällde i det i en bunke. Vad fan är tsk. Fortsatte jag irriterat.
- Hur går det med hemkunskapen? Flinade han.
Jag lipade åt honom innan han kom fram till mig.
- Tsk är en förkortning av tesked. Sa han.
- Jahaaaaaa....
Han hällde i saltet och sedan såg han på mig.
- 6 dl mjölk. Sa jag. 3 ägg. Fortsatte jag.
Han tog upp ett ägg och knäckte det på skålkanten. Nästan allt skall följde med.
- NEEEEEEEEJ!! Skrek han och jag skrattade.
- Då får du väl plocka upp allt, Mr Somers. Sa jag med tillgjord röst.
Han plockade upp allt skal innan vi fortsatte.
- MEN FÖR I HELVETE! Skrek jag så Chaz ryckte till.
- Vad är det?! Småskrek han.
- Vad betyder msk? Sa jag och han skrattade.
- Matsked. Sa han.
- Okej, 3 MSK smör. Sa jag med betoning på MSK.

Efter nästan en halvtimme fick vi pannkakor på våra tallrikar.
- Tack. Sa jag och flinade.
- Så lite så... Syrran. Sa han och jag skrattade till.
Vi pratade hela tiden med varandra medans vi åt. Jag skrattade åt hans dåliga skämt, och han rodnade lite lätt innan han också skrattade.
- Vart är mamma föresten? Sa jag och tog en tugga av min pannkaka.
- Hon skulle på något möte. Sa han och jag nickade.
- Vart är Mike då? Sa jag och tog en klunk mjölk.
- Han är på jobbet. Men varför kallar du honom inte pappa? Sa han och skar upp en ny bit av sin pannkaka.
- För han är inte min pappa. Vi är inte äns släkt. Sa jag och såg ut genom fönstret.
Han nickade sakta.

Efter två timmar satt jag på mitt rum och var inne på datorn. Plötsligt kom en msn-chattruta upp.
Lilly säger: OMG! JUSTIN BIEBER KOMMER TILL STRATFORD OM TVÅ DAGAR!!!!!!!!!!!
Maddie säger:
Like I care... xD
Lilly:
SNÄÄÄÄÄLLA, kan du fixa en autograf? PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maddie säger
: Haha, vi får se. Vi kanske inte äns träffas...
Lilly säger
: TACK DU ÄR BÄST!
Maddie säger
: Det betydde inte äns ja -.-
Lilly säger
: Aja, du är bästast i världen om du fixar en! Måste sticka. Cya!
Maddie
: Haha, Cya

----------------------------------

Förlåt för askort, men det är helg och jag har annat att göra :( Sorry, kommer kanske upp ett till senare ikväll. PUSS! Kommentera! 


Kommentarer
Postat av: Lexi

Bra avsintt! Men det känns som om Chaz typ är kär i Maddie? Eller det kanske bara är jag?

2011-08-26 @ 18:59:20
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Klara

SNÄÄLLA, skriv mer! Jag Älskar att läsa dem! :D

Men det känns som att Xhaz e kär i maddie? :) <3

2011-08-26 @ 19:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0