Feeling of Love PROLOG!

SISTA KAPITLET PÅ THE LIGHT OF LOVE ÄR UNDER!!!!

Kära dagbok
Pappa åkte iväg igår igen. Nu blir han borta i flera år. Mamma är väldigt ledsen. Just nu sitter hon på sitt rum och gråter, det gör jag med. Jag kan inget annat än att gråta. Avskedet var det värsta. Alla grät. Vi stod på flygplatsen och såg honom hoppa på planet. Vi såg när det lyfte. Dylan, han gråter också. Han sitter också på sitt rum. Han kommer in till mig ibland och tittar hur det är med mig. Han bryr sig verkligen. Fast jag är ju hans lilla syrra. Sommarlovet har precis börjat. Jag hade tänkt spendera det med pappa, men jag hann inte.
Nu måste jag sluta skriva. Ska in till Dylan och se hur han har det.  XoXo Sam

Novellen "Feeling of love" kommer handla om 15 åriga Samantha Noelle Miller som är född och uppvuxen i Stratford, Kanada. Hon älskar att dansa och sjunga. Hon bor tillsammans med sin familj i en liten villa i stan. Hon har inte jättemånga vänner, men hon har så det räcker. Hennes mamma är den bästa i världen enligt henne, hon heter Carol. Hon jobbar på ett eget kafé nära parken. Hennes pappa heter Rick, han har ett riktigt krävande jobb, en dag kan vara hans sista. Hon har också en äldre bror, Dylan. Han är alltid där för henne.
Men när Rick åker iväg med sitt jobb igen händer det något. Något som kommer ta år att smälta. Något som förändrar hela livet hemma. Samtidigt kommer stadens egna popstjärna hem från en turné vilket skapar vissa problem. Samantha berättar inte för någon om vad som hänt, hon låter ingen komma för nära hennes hjärta. Hon är rädd för det efter hennes senaste förhållande...
Kommer hon våga öppna sig igen? Eller kommer hon hålla allt inom sig förevigt?

Samantha


Vad tycker ni? Verkar den bra? Kommentera, gillar ni den inte ändrar jag, gillar ni den skriver jag första kapitlet!


Kommentarer
Postat av: bella

Super duper dunder jätte frymt super bra!!!Hahahaha:D

2011-11-30 @ 17:08:58
Postat av: Mimmi

ååh så bra det låter! men påminner det inte lite om den förra???

2011-11-30 @ 17:23:28
URL: http://milia99.bloggplatsen.se
Postat av: Lexi

Jättejätte bra!! Skriv nästa del nu!!!!!!!!!

NU! NU! NU!

Den verkar as bra så nu SKA du skriva den första delen! BUMS!!

2011-11-30 @ 17:50:00
URL: http://t
Postat av: Sofia

SUUUUUPPPPEEEEEEERRRRRRRRRRRRBBBRRRRRRRAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1-2 kapitel minst,idag hoppas vi på ;) ♥♥3

2011-11-30 @ 18:08:49
URL: http://sofiasorlin.bloggplatsen.se
Postat av: Vilma!

Hej!

AS BRAA!!! ÄLSKAR DET!!!GANSKA LIK DEN FÖRRA MEN DET ÄNDRAR SÄKERT PÅ SIG..<33JAG ÄLSKADE DIN FÖRRA NOVELL..MEN DEN HÄR BLIR NOG LIKA BRA!<3333

2011-11-30 @ 18:19:34
URL: http://jbieberz.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Verkade sjuk sjuk bra :D

fast tycker inte hon ska se ut så :/ <3

2011-11-30 @ 18:30:59
Postat av: ellen

Låter jätte bra! LÄNGTAAAAAAR!

2011-11-30 @ 19:27:03
URL: http://justinbieberstoorys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0