The light of love 14 - Bitch...

"Justin?"
"Nej det är presidenten! Vem tror du? Men shit, varför sa du inget?!"
"Jag var trött och skakis så jag tänkte väl inte på det" sa jag halvt irriterat. "Förlåt. PMS du vet" suckade jag.
"Det är lugnt. Men vad gör du?"
"Äte frukost. Du?"
"Samma. Jag saknar dig"
"Saknar dig också"
Ett stick i magen fick mig att flämta till. Kan jag sakna honom då mycket?
"Men jag kommer hem om tre veckor (säger det) och då ska vi åka och göra något tillsammans"
"Yaaay!!"
Han skrattade.
Vi fortsatte prata i några minuter men sedan skulle han gå. Då ställde jag in allt i diskmaskinen och sedan slog jag mig ner i soffan. Min näsa började rinna så jag hämtade näsdukar. Halsen började svida och jag fick huvudvärk. Snart täpptes (?) min näsa igen och jag suckade. Förkyld, absolut. Jag hämtade en filt och sedan la jag mig i soffan igen. Teven var igång på något konstigt program med svagt ljud.
Snart ringde mobilen igen och jag tog upp den och svarade.
"Hallå?" Sa jag hest och med en liten konstig röst eftersom jag var täppt (?).
"Hej Sweetie! Är du sjuk?" Allis röst överraskade mig.
"Ja. Så jävla tråkigt" suckade jag och hon suckade tyst.
"Killarna ringde. Du vet Bryan, Nail och Jesper"
"Aha, vad ville dem då?" Sa jag och såg på klockan på väggen.
"De undrade om vi kunde hitta på något... Men kan inte vi komma till dig? Vi kan hjälpa dig och när vi inte gör det kan vi köra typ... Sanning eller konka"
"Visst. Om det är okej för dem. Men, jag smittar er ju då"
"Nej, men skit i det! Jag messar nu"
"Okej"
Det vart tyst en stund. Men efter någon minut hör jag hur det plingar i hennes mobil.
"Hur kan du messa när du pratar i telefon?"
"Jag ringer från hemtelefonen"
"Aha"
"Men de kan komma. Så vi kommer snart"
"Okej, ses"
Vi la på. Jag reste mig upp och kollade mig i spegeln.
"Usch" suckade jag.
Min näsa var lätt rosa, jag hade mörka ringar under ögonen och usch! Mer hann jag inte tänka förrän dörren öppnades.
"Hallå?" Alli kom in i rummet och såg förskräckt på mig. "Vad gör du uppe?! Lägg dig i soffan!" Sa hon fånigt ironiskt och jag skrattade åt henne.
Jag la mig på soffan och såg killarna gå in i rummet.
"Tja" Log Jesper och jag log tillbaka.
"Tja, jag får ursäkta mitt utseende, men skyll på den jävla förkylningen" småskrattade jag generat.
"Det är lugnt. Jag har sett värre" sa Bryson.
Nail kom in i rummet och messade. Han hade blicken på mobilen och märkte inte vart han gick så han gick rakt in i väggen. Alla började gapskratta. Han skrattade själv lite och höll handen för pannan.
"Aouh" skrattade han och kom in.
"Så, vad ska vi göra?" Sa Bryan när vi lugnat ner oss lite.
"Sanning eller konka?" Sa Alli och de andra nickade.
Jag låg kvar i soffan medans de andra satte sig på golvet nedanför mig. Alli började snurra och den hamnade på Jesper.
"Sanning eller konka?" Flinade hon och han log.
"Sanning"
"Okej... Vem är snyggast i det här rummet?"
"Jag" Flinade han och vi skrattade
"Okej, förutom du?" Sa Alli.
"Så du håller med?" Tjatade han och alla började fnissa.
"Öh..." Hon rodnade ochc alla skrattade.
"Men okej, seriöst. Jag tror att... Alli är snyggast" flinade han utan att rodna.
Nu blev Alli röd som en tomat och hon försökte dölja det bakom sitt hår. Alla garvade.
"Okej" Jesper snurrade och den kom på Bryson. "Sanning eller konka?"
"Sanning" sa Bryson.
"Jag kör på Allis exempel. Vem är snyggast av tjejerna?"
"Eh... Withney" sa han och rodnade lite och jag fnissade generat.
Han snurrade och den kom på mig.
"Sanning eller konka?"
"Sanning"
"Asså vilka fegisar vi har i det här rummet!" Skrattade Nail.
"Haha, jaja. Men... Är det sant att du är ihop med Bieber?" Sa han och jag såg chockat på honom.
"Hur...?"
"Tidningar. Ni är typ på första sidan på..."
Min mobil ringde och jag svarade.
"Hallå?"
"Vi är på första sidan på Teen Magazine"
Justins röst vad osäker, nervös och orolig. JAg suckade.
"Men... Vi kan väl inte göra så mycket?" Sa jag tyst och de andra kollade på mig.
"Nej. Men om du får något meddelande på Twitter från någon du inte vet vem det är så titta inte"
"Varför inte?" Sa jag nyfiket.
"Gör det inte bara"
"Men..."
"Bra" Avbröt han.
"Men jag måste gå. Jag är med några kompisar"
"Okej, ses älskar dig"
"älskar dig med" Sa jag och la på.
Jag gick snabbt in på Twitter och gick in på meddelanden.

Lämna Justin!! Du tar honom ifrån oss! BITCH!!

Jag ska fan döda dig!!!!!!

En första tår rann nerför min kind.


Jag loggade snabbt ut och sprang upp på mitt rum. Även om jag inte ville kolla mer så gick jag in på datorn. Jag läste allt. Varje meddelande innehöll något - eller några - av orden Bitch, Famous Whore, dö eller andra elaka ord. Tårarna strömade ner.
Men ett meddelande fångade min blick.

Jag är glad att Justin har hittat den rätta. Jag kommer alltid stötta erat förhållande. De andra är inte riktiga Beliebers. En belieber ska stötta Justin för den har är, och vem han väljer.

Plötsligt ringde min mobil igen och jag svarade.
"Hallå?" Jag snyftade.
"JAg sa ju åt dig att inte titta!"
Justins röst var nu irriterad, orolig och innehöll massor av ilska.
"Förlåt men..." Tårarna rann än en gång och Justins röst lugnade mig.
"Det är jag som ska säga förlåt. Jag ska försöka få de att sluta. Men du får verkligen inte ta emot det de säger. Då blir det bara värre. Okej?"
"Okej..."
--------------------------------------------

So, so, so.... Vad kommer hända nu då?? Kommentera för mera!!! :D

Kommentarer
Postat av: sandra

AAaaaas gryyymt! MEEER <3

2011-11-01 @ 23:47:02
Postat av: Lexi

Bra!! Bättre!! Bäst!!

Meeeeer!<3

2011-11-02 @ 07:55:20
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Mimmi

meeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!

2011-11-02 @ 12:31:07
URL: http://milia99.bloggplatsen.se
Postat av: Klara

snälla mer! ÄLSKAR DIN NOVELL!! Plzz mera! Xoxo

2011-11-02 @ 13:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0