The light of love 15 - Surprise!

En vecka senare

Nu har det gått en vecka och jag har fått riktiga haters. Jippi! Or not...
Justin har sagt åt mig att inte titta, men jag kan verkligen inte låta bli. JAg vill inte titta, men ändå vill jag det... Han säger även att jag inte ska ta till mig det som står, men det gör jag också. Mitt självförtroende är på botten. På dagarna sitter jag på mitt rum och gråter. Jag är inte med någon, jag pratar inte med någon. Jag går bara och önskar att Justin är här, så han kan trösta mig och hålla om mig, säga att allt blir bra, även om ingen av oss vet om det blir bra.

Justin

Jag slängde mig på soffan och kände en tår på min kind. Önskar jag kunde få mina fans att sluta hata Withney. Om de verkligen är mina fans borde de acceptera att jag har tjej.
Konserten tidigare gick bra. I slutet hade jag pratat om det. Jag tror inte det hjälpte, men det var värt ett försök. Jag hade hört hur många skrek att de hatade henne. Jag hade också sett ett flertal skyltar där det stod elaka saker om henne.
Men jag har en överraskning åt henne. JAg har pratat med Usher och Scooter och vi har bestämt att jag får åka två veckor tidigare. Alltså ska vi åka om två dagar. Jag hade nämligen inga konserter, bara intervjuer och fotograferingar som jag kunde hoppa över.

Withney

- Withney, mår du bra?
Alli kom in i mitt rum och såg på mig med oroliga ögon.
- Ser det ut så? Snyftade jag.
- Förlåt. Sa hon medlidande och gick fram till sängen.
Hon satte sig bredvid mig och tog min hand.
- Varför säger du förlåt? Sa jag och satte mig upp.
- Jag borde vara här och trösta dig. Jag borde vara med dig, inte bara dissa dig när du mår som värst. Sa hon och en tår rann nerför hennes kind.

Alli stannade hos mig nästa dag, och nästa. Vi tittade på film och bara chillade. Men nu skulle hon hem för att vara lite med sin familj, så jag vart själv. Mamma och Blake jobbar väl, antar jag. De bryr sig inte så mycket om mig. Jag bryr mig inte om de heller. De är liksom inte i mitt liv längre.
Jag avbröts av att det knackade på dörren. Jag gick sakta ner och öppnade.
En stor chockvåg vällde över mig och ett stort leende spred sig över mitt ansikte.
- Justin!! Skrek jag och hoppade upp i hans famn.
- Surprise!! Skrattade han och tog emot mig.
- Jag har saknat dig. Sa jag och började gråta.
- Jag har saknat dig med. Sa han och pussade min kind.
Det var först då jag märkte alla fans som stod vid bilen som Justin kom med. Några vakter stod och höll de borta. Alla skrek.
- BITCH!!
- SLÄPP HONOM DIN JÄVLA BITCH!!
Justin märkte att jag vart ledsen och tog med mig in och stängde dörren. Jag la ansiktet i händerna och började gråta, den här gången inte glädjetårar.
- Gumman, bry dig inte. De är bara svartsjuka. Sa han och kramade mig hårt.
Jag stod i hans famn och grät tills han bar upp mig och lyfte mig till mitt rum. Han la mig på sängen och drog täcket över mig.
- Klockan är mycket. Sov du. Viskade han och jag tog tag i hans arm när han reste sig upp.
- Gå inte. Grät jag.
- Jag ska bara ta upp mina väskor, jag kommer snart. Sa han lugnande och jag nickade sakta.

Efter några minuter kom han upp igen med två väskor. Han böt om och kröp sedan ner bredvid mig.
Eftersom jag redan hade på mig pyjamas så behövde jag inte byta om.
- Godnatt honey. Viskade han, kysste mig och la armen om min midja.

Det var såhär det skulle vara. Somna i Justins famn. Känna hans värme. Känna hans arm om min midja och känna tryggheten.

***

- Baby, jag har gjort frukost.
Justins hesa, mjuka röst var det första jag hörde på morgonen. Jag slog sakta upp ögonen och mötte Justins söta, varma ögon.
- Godmorgon. Sa jag hest och Justin skrattade tyst.
- Frukost på sängen. Log han och ställde en bricka med plättar, sylt, grädde och mjölk på.
- Aww, gulligt!! Pep jag och han skrattade.
Vi började äta och det var riktigt gott.
När vi ätit upp tog vi med allt ner till köket och började diska. Vi hade riktigt roligt. Tänk att det kan vara så kul att diska, haha. Fast med Justin blir allt roligt.
- Sluta!! Skrattade jag och försökte få honom att sluta kittla mig.
- Aldrig. Flinade han.
- Justin!! Fnissade jag.
- Säg att jag är störst, bäst och vackrast.
- Du är störst, bäst och vackrast, så!! Sa jag och skrattade åt honom när han slutade.
När vi diskat klart så la vi oss i soffan, jag låg i Justins knä.
- Vad ska vi göra? Sa jag och slöt ögonen.
- Vet inte. Vad tycker du? Sa Justin och började pilla på mina fingrar.
- Vet inte.
Men efter några minuter avbröt Justin tystnaden.
- Jo, jag har tänkt lite... Och jag undrar om du vill åka till Hawaii med mig? Sa han nervöst och jag satte mig kvickt upp och såg på honom.
- Skojar du?! Skrek jag och han såg chockat på mig.
- VI behöver inte om du inte vill, men asså....
- Jag har alltid velat åka till Hawaii! Tack Justin!! Sa jag och kramade honom.
- Skräm mig inte så. Skrattade Justin.
- När åker vi? Sa jag glatt.
- Ja, jag tänkte typ... I morgon? Sa han och jag nickade.
- Jag ska till Hawaii!! Skrek jag och Justin skrattade åt mig.
Resten av dagen tillbringade vi framför teven. Ganska mysigt. Jag kunde verkligen inte sluta tänka på att vi ska till Hawaii. Bara vi. Det kommer bli BÄST!
--------------------------------------------------------

Kommentera!!! Har typ inget mer att säga, haha. Men jag har ganska många idéer för Hawaii resan så jag kanske skriver ett till idag, men då får ni ta och kommentera!!! XoXo

Kommentarer
Postat av: Lexi

Så länge du skriver kommenterar jag!!<3<3

Ha ha:D

2011-11-02 @ 17:09:43
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jajajaja mer idag mer idag mer idag!!!!

2011-11-02 @ 18:17:30
URL: http://milia99.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

bra, bättre, bäst <3

2011-11-03 @ 11:31:53
Postat av: tindra :D

vrf skriver du att alla hatar henne du kan ju skriva att alla massa saker men din blogg är tråkig

2011-11-05 @ 17:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0