The light of love 16 - Dinner

Nästa morgon väckte Justin mig klockan 5 på morgonen. Planet skulle gå klockan 8, privatplan såklart.
Jag gick upp och tog på mig svarta byxor, ett vitt linne och en vit shorta. Sedan plattade jag håret och sminkade mig med mascara och lite läppglans.
Vi packade igår så resväskorna stod redan klara i hallen.
Efter en liten frukost hämtade Kenny (Justins livvakt) oss i hans bil. Han körde oss till flygplatsen. Vi sa hejdå till honom och gick in. Efter att ha checkat in våra väskor gick vi direkt på planet.
När vi äntligen lyfte tog jag upp min MacBook Air och gick in på Twitter och Facebook. När jag skulle trycka på meddelanden tog Justin bort min hand och jag såg på honom.
- Snälla, titta inte. Bad han och jag nickade sakta.
Jag loggade ut och kände tårarna i mina ögon. Min blick for ut genom fönstret och på de vita fluffiga molnen under oss.
Justin tog min hand och log mot mig.
- Jag älskar dig. Viskade han och pussade min hand.
- Och jag dig. Log jag och pussade hans kind.
Sedan lutade jag mitt huvud mot hans axel och somnade.

När jag vaknade hade vi redan landat. Jag log mot Justin och vi reste oss upp för att gå ur planet.
Äntligen hade vi fått våra väskor och var ute från den hektiska flygplatsen. Utanför stod massa Beliebers. De hade skyltar där det stod Withney leave Justin or I kill you! och massa annat om att de skulle döda mig. Jag såg sorgset ner i marken och Justin fattade min hand.
- Ta inte till dig det de säger. Det är bara skitsnack. Sa han.


Jag nickade sakta och vi fortsatte gå. Vi hoppade in i en taxi som tog oss till huset Justin hyrt för oss. Vi skulle stanna i tre veckor. Justin tog fram en nyckel och vi hoppade ur bilen. Framför oss var ett vitt, mellanstort hus. Stora panorama fönster och en svart dörr i mitten. Jag log stort, tog nyckeln ur Justins hand och sprang mot dörren. Bakom mig hörde jag Justins klingande skratt.
Jag låste upp och öppnade.
- Wow... Viskade jag.
Framför mig var en korridor med vita väggar och vitt golv. På höger sida satt det tavlor längs hela väggen på palmer och vita stränder. På andra sidan var ett valv som ledde in till det vita köket. Bredvid valvet var en vit dörr som det stod WC på. Bredvid där var det är väldigt stort valv som ledde till vardagsrummet. Jag gick in där och såg en dörr till. Den ledde till sovrummet.


- OMG!!
Jag sprang ut till den GIGANTISKA poolen och såg ut på havet som var några meter därifrån.
- Justin! Ropade jag och han kom in.
- Vad tycker du? Gillar du det?
- Gillar? Nej. Jag ÄLSKAR DET!!
JAg kastade mig i hans famn och kysste honom tusen gånger om. När jag klivit av planet hade jag känt mig trött och ville bara sova, men nu vill jag bara ta på mig bikinin och hoppa i havet.
Men vi började med att packa upp och sedan gick vi en mer detaljerad runda runt i huset. Allt var perfekt. När vi gick ut mot poolen tog jag tag i Justins arm och lutade mitt huvud mot hans axel. Vi slog oss ner occh kände på vattnet. Inte kallt men inte varmt. Lagom.
- Tack Justin. Viskade jag och han såg på mig.
- För vadå?
- För allt. Allt du gjort för mig. Och för att du finns.
- Aww, älskar dig. Sa han och kysste mig passionerat.
- Kan vi äta middag på stan idag? Sa jag och han skrattade.
- Visst, vart du vill. Log han och reste sig upp.
Sedan räckte han ut sin hand och hjälpte mig upp.
Vi bestämde oss för att bara slappa vid poolen så vi böt om och hoppade i poolen.

Efter ett mycket roligt vattenkrig var klockan halv sju så vi klev upp för att duscha och göra oss i ordning för middagen. Jag drog på mig el silvrig klänning och plattade sedan håret.


När jag var klar drog jag på mig mina pumps och gick med Justin ut. Där väntade en limousin. Jag såg menande på Justin och han ryckte oskyldigt på axlarna. Jag fnissade lite innan vi hoppade in och den började åka.
--------------------------------------------

Ni fick ett kort nu.... Bara för att jag har tråkigt.. Haha, Kommentera!! XoXo Wilma

Kommentarer
Postat av: Mimmi

som vanligt vill jag ha meeeeeeeeeeeeeer!

2011-11-02 @ 23:18:35
URL: http://milia99.bloggplatsen.se
Postat av: Sara

snälla mera, typ.... SNAAART

2011-11-03 @ 08:38:32
Postat av: Lexi

Bäääst!!

MEEER<3<3

2011-11-03 @ 10:54:32
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Rebecca

bra. bra. bra. bra :DDDD

2011-11-03 @ 15:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0