The light of love 19 - Blackberry...

- Ska vi inte sova nu? Gäspade jag och Alli skrattade.
- Okej då.
Vi gick upp till mitt rum, böt om och borstade tänderna. Sedan kröp vi ner i min stora säng och blundade.
- Godnatt. Viskade jag.
- Godnatt.
Sedan slocknade vi båda.

Vi vaknade båda två av att min mobil ringde. Idioten! Jag suckade och svarade.
- Sluta ring. Muttrade jag och la på.
Alli fnissade lite och jag log själv. Diss.
- Vad är klockan? Frågade hon och jag kollade på mobilen.
- 10.
- Ska vi gå upp? Sa hon och jag nickade.
Vi klev upp och böt om. Jag tog på mig ett par jeans shorts med USA:s flagga på och sedan ett vitt linne med USA:s flagga på.
- Go America! Skrattade Alli och jag såg på henne.
Hon hade på sig jeans shorts och ett likadant linne som jag. Jag fnissade och tog på mig min nya ring som jag köpte igår, en stor ring som man sätter i två fingrar i med texten LOVE.
- ALways. Fnissade jag och vi gick ner till köket för att fixa lyxfrukost. Eller, lyx och lyx. Brända plättar.
Jag såg svartsjukt på hennes navelpiercing.
- Jag vill pierca mig. Suckade jag och slog mig ner vid bordet.
Hon flinade mystiskt och började nicka sakta.
- Let's do it then! Jag menar, vad ska vi annars göra? Log hon och jag nickade.
- Yes! Pep jag och hon skrattade åt mig.
När vi ätit upp drog vi på oss skor, jag försökte hålla mig till USA temat och drog på mig mina Converse med USA:s flagga på, of course!
Vi hoppade in i hennes bil och parkerade utanför någon butik jag inte kommer ihåg namnet på. Vi klev in och en tjej i 20 års åldern kom fram till oss.
- Hej, kan jag hjälpa?
- Ja, jag vill ta en navelpiercing. Log jag och hon nickade.
- Då får du välja en piercing här. Sa hon och visade oss några stycken i olika prisklasser.
- Den. Sa jag och pekade på en med en diamant och sedan ett hjärta som hängde ner.
- Okej.
JAg betalade och sedan la jag mig på en liten bår (eller  vad man ska säga) och hon gjorde rent först innan hon tryckte in "pistolen" och jag flämtade till lite.
- Gick det bra? Frågade Alli och log.
- Japp. Log jag och sedan fick jag kolla i spegeln. Wow! Sa jag och båda skrattade lite.
Vi sa tack innan vi gick ut till bilen igen.
- Jaha, nu då? Sa Alli och jag lutade mig bakåt i sätet.
- Öhm... Vi kan... Vi kan ju äta lunch på det där nya stället i Centrum.
- Ja, men det är ju några timmar kvar.
- Vad sägs om att gå lite på stan och bara chilla liksom. Sa jag och hon nickade.

När klockan slog ett gick vi mot det där nya stället. Lucas food. Det var en kina-reasturang.
 (Tänk er att de har dem kläderna de tog på sig xd )

- Yammi. Mumlade jag när vi klev in.
Det var riktigt mysigt. En gullig tjej, några år äldre än oss, kom fram till oss med ett leende på läpparna.
- Ska ni äta här? Log hon och vi nickade.
- Ja.
- Och ni är två? vi nickade. Här borta. Fortsatte hon och satte fart mot ett bord för två vid fönstret.
Hon gav oss menyer och sedan försvann hon bort.
- Buffé? Frågade jag Alli och hon nickade.

- Shit vad gott! Utbrast Alli och jag skrattade åt henne.
- Ja, verkligen. Log jag och fortsatte äta.

Jag tog upp mobilen som ringde och såg på displayen snabbt innan jag tog blicken upp på vägen igen.
- Tillåt mig. Log Alli, tog mobilen ur min hand och svarade.
- Hej Justin, du får ursäkta men Withney har inget att säga till dig. Hon tystnade. Nej hon vill inte prata med dig! Hon tystnade återigen, den här gången längre. Hon klämde in 'mm' eller 'aa, visst' ibland. Men du får ursäkta. Hon är faktiskt upptagen. Hon kör bil och du kanske inte vill att hon ska krocka. Jag fnissade. Nej men Gud vad patetiskt! HEJDÅ! Hon la på och jag kunde bara skratta åt henne.
- Tack Alli. Flinade jag och skrattade.
- Det är lugnt. Vad har man inte vänner till? Flinade hon och jag fnissade.
När vi kom hem till mig igen så var ingen bil hemma. Surprise? No. Vi gick i alla fall in och jag tog fram min rosa Mac. Vi kollade olika videos på YouTube.
Efter några timmar framför datorskärmen stängde vi av och bestämde vi oss för att ha lite "spa". Jag har nämligen några ansiktsmasker hemma och ja...

***

- Justin, snälla sluta ringa! Sa jag högt när Justin ringde för miljonte gången idag.
- Withney, jag älskar dig! Jag är jätte ledsen! Natasha har åkt igen.
-
Så det var så hon hette... Muttrade jag.
- Withney, snälla förlåt! JAg saknar dig så jävla mycket.
- Synd för dig. Mumlade jag innan jag la på.
Alli hade åkt hem för att hon skulle göra något med familjen så jag var själv. Klockan var snart två på natten och Justin ringer än. JAg tror jag har fått 100+ sms av honom och han har ringt, som sagt, miljoner gånger.
JAg funderar på att byta nummer. Skulle vara soft att slippa höra mobilen låta hela tiden. Jag vill ju också ha en ny mobil så varför inte liksom?
Jag åkte till mobilaffären på stan och kollade på olika mobiler. Tillslut bestämde jag mig för att köpa en Blackberry med ett rosa skal till.
När jag betalat åkte jag hem igen. Då tog jag ur alla kort ur min förra mobil och satte i de nya i min nya. Sedan började jag ladda ner musik och sånt.


JAg loggade in på FB och skrev att jag fått nytt nummer och att de kunde fråga mig i PM (privat meddelande) om det, så inte Justin skulle se det och kunna skicka sms eller ringa.
Snart hade jag 50+ kontakter och allt var som vanligt.
Eller, vanligt vet jag inte. Justin var ju inte här... Nej, sluta Withney! Han är ute ur ditt liv. För alltid...
-------------------------------------------------------

Så, kanske blir en till idag. Men imorgon fyller min syrra år så då är det tveksamt om det kommr något kapitel, men jag ska försöka klämma in ett ;) Men bara om ni kommenterar!!
Och ni får sjukt gärna sprida bloggen! Jag har inte så många läsare och skulle vilja ha mer...
Aja, XoXo!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

undrar om hon kommer förlåta justin...

snälla fler idag!!!



Much looooove! <3

2011-11-05 @ 12:20:38
URL: http://milia99.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

snälla 1 till idaaag, jag kommer att kolla din blogg typ 5 ggr i timmen nu bara så att jag inte missar ngt chapter!!!! snälla 1 till idaaag <3

2011-11-05 @ 12:43:00
Postat av: Lexi

Shit bra!! LOVE IT!!<3

2011-11-06 @ 18:37:14
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0