The light of love 36 - Movie!!

Han vart tyst. Han bara såg på mig. Rodnaden steg på mig. Jag blundade och önskade att jag aldrig sagt det. Plötsligt kände jag hans läppar mot mina och fjärilarna flög runt i min mage. Han backade några centimeter för att se min reaktion men jag kysste honom igen. Jag la mina armar runt hans hals och han la sina på mina kinder. Efter några sekunder släppte jag honom sakta och vi satte oss som vanligt. Generat såg jag ner på min pizza och funderade på om jag skulle börja äta eller inte.
- Jag tror jag är kär i dig med. Viskade han och jag såg chockat på honom.
- Du behöver inte säga så om du inte är det. Jag menar,  du kanske bara säger så för att du är rädd för att säga att du egentligen bara vill vara min vän. Sa jag och skakade sakta på huvudet medans jag pratade.
- Nej, jag menar det. Verkligen. Det kanske tog lite tid för mig att inse det, men det är sant. Sa han och tog min hand.
Jag såg på honom. I hans djupa ögon. Var det sant? Kunde jag tro på honom? Hela jag var ett stort frågetecken.
- Tro mig. Bad han och jag nickade sakta.
Sedan vart det pinsam tystnad. Men snart bröt Zayn den.
- Jag menar det Whitney. Du kan lita på mig.
- Jag vet. Sa jag tyst.
- Vill du bli ihop med mig? Sa han och jag såg på honom.
- Ja. Sa jag tyst med ett leende.
Han log och kramade mig. Jag kramade tillbaka.
Var det här ödet? Att jag skulle träffa Zayn och seadn bli ihop med honom? Ett litet leende lekte på mina läppar. Efter en stund fortsatte vi äta under tystnad medan rösterna och musiken från Glee hördes. Efter ytterligare minuter hade båda ätit upp och vi satt och kelade medans vi såg på Harry Potter filmerna. Jag har alltid gillat de filmerna, och det gjorde Zayn också. Jag lutade mig mot honom och han hade armen om mig. Han pillade lite med mina fingrar och jag såg på honom.
- Vad är klockan? sa jag hest och la mig ner med huvudet i hans knä.
- Tio i elva. Han kysste min panna.
- Okej.
- Är du trött? Sa han och jag skakade på huvudet.
- Nepp.
Vi tittade på några filmer till innan klockan blev halv två, då gick vi och la oss.
- Godnatt. Sa han och kysste mig innan han gick mot sitt rum.
- Godnatt.
Jag klev in i mitt rum och böt om till en bh och ett par shorts. När jag låg i sängen kom tanken krypande, som en spindel.
Vad gör Justin nu? Saknar han mig? Tänker han på mig? Har han gått vidare? Har han hittat någon annan? Det var bara fem frågor av alla miljoner.
- Sluta tänk och sov. Sa jag tyst för mig själv.
Jag la mig på sidan och slöt ögonen. Det  var väldigt varmt i rummet. Jag började kallsvettas och jag drog av mig täcket. Ändå var det varmt. Jag försökte somna ändå, men det gick inte. En stund låg jag och bara vred på mig. Efter en stund suckade jag och öppnade fönstret lite så den kalla vinden blåste in. Direkt kröp jag under täcket innan jag märkte att det snöade in så jag stängde. Efter en stund bestämde jag mig för att gå ner till vardagsrummet. Så jag tog med mig täcke och kudde och la mig på soffan. Där var det betydligt mycket svalare. Då somnade jag direkt.

- Whitney... Whitney! Sa Zayn och skakade mig lätt.
Jag stönade innan jag skulle sätta mig upp och märkte att jag hade väldigt ont i ryggen.
- Vad gör du här nere? Sa han.
Jag såg på honom och såg honom sitta bredvid mig på soffan.
- Det var varmt på rummet. Mumlade jag hest och kände hur jag halvsov.
- Jag tänkte göra frukost. Sa han.
- Då hoppar jag i duschen så länge om det är okej. Sa jag och ställde mig upp.
För några skunder försvann allt och allg snurrade, men det vart bättre.
- Mår du bra Whitney? Sa Zayn och jag nickade.
- Ja, bara blodtrycksfall. Förklarade jag innan han kramade mig för att sedan gå till köket.
Jag själv gick upp till badrummet och låste dörren efter mig. Efter några sekunder var mina kläder på golvet och jag stod under det varma vattnet som strålade över mig. Min hud vart lätt röd efter det varma vattnet, men jag brydde mig inte.
Efter att ha tvättat håret och rakat mig klev jag ur. Snabbt ryckte jag åt mig en vit handduk från ställningen och virrade den runt min kropp, sedan tog jag en till som jag satte runt håret. Efter det klev jag ut till mitt sovrum för att dra fram ett par nya underkläder, ett linne, en hoodie och mjukisbyxor. Jag drog på mig det och stoppade ner fötterna i mina morgon tofflor. Snabbt blåste jag håret, så det fortfarande var fuktikt. Jag gick ner till köket där Zayn plockade fram pannkakor.
- Perfekt. Du kommer precis i tid. Log han och kysste mig lätt på munnen.
- Bra. Log jag och vi satte oss för att börja äta.
- Vad vill du göra idag då? Sa han och jag rykte på axlarna.
- Jag känner mig lite hängig. Huvudvärk och ja... Så kan vi inte typ bara chilla? Med typ filmmaraton.
- Visst. Vill du ha en Ipren? Sa han och jag nickade.
- Ja, tack.
Han reste sig upp och sträckte sig efter en liten ask och plockade fram en tablett som han räckte till mig.
- Tack. Sa jag och svalde den med mjölken.
Jag rös av den beska(?) smaken. När vi ätit upp hjälptes vi åt att plocka undan innan Zayn åkte till affären för att handla. Så länge la jag filtar, täcken och kuddar på soffan. Jag kröp ner i ena hörnet och väntade på Zayn. Det var tyst. Tyst och mörkt. Ute dinglade små snöflingor mot marken. Snart hörde jag en bil på uppfarten och jag gick ut för att hjälpa till att bära. Han kom med tre påsar så jag tog en och vi gick tillsammans in för att packa upp.
- Vad mysigt du har gjort det. Log Zayn när vi skulle ställa fram glas, dricka, chips och godis på soffbordet.
- Tack, eller något. Fnittrade jag och kröp ner under täcket medans Zayn startade The Vampire Diaries.
Helt otroligt att Zayn ville se den, men den är otroligt bra faktiskt. Han satte sig i mitten så jag la mig med huvudet i hans knä och han höll min hand hårt i sin.
----------------------------------

Andra kapitlet för idag *stolt* :I     What do yah think?!?!?!? Kommentera!!
XoXo
P.S Ska på marknad imorgon så vi får se när nästa kommer ;)

Kommentarer
Postat av: Klara

AAAS BRA!! jag har följt din blogg från första början och då menar jag att jag har följt din blogg sen du skrev första inlägget på bieberstory.Bloggplatsen.se

du är min one less lonley blogg, haha.

Men jag tycker inte att hon ska förlåta Justin! Jag tkr det skulle va as bra om typ Whitney och Zayn gick på stan också kom Justin och Zayn tryckte Whitney mot sig och typ Justin blev as sur och sa att Zayn inte skulle röra henne, men Zayn svarade typ att han aldrig skulle släppa henne och Whitney sa att hon inte ville se Justin eller ngt.. Haha.. Jag tkr det var jätte bra nu när Zayn o Whitney är tsm.! Det är jätte kul att läsa, det var det ju innan oxå, men det är så spännande nu! :D <3<3 Snälla skriv mer!! #Swag

2011-11-26 @ 20:01:30
Postat av: Cherry

Så sjukt bra :)) ♥♥

2011-11-27 @ 02:04:55
Postat av: Lexi

OMG!! AWESOME!!

Jag tycker det är bra att Zayn och Whitney är ihop och jag tycker de ska vara det i typ ett eller två eller flera avsnitt annars blir det lite konstigt om de är ihop i en dag och sedan blir Justin och Whitney ihop...

Så jag tycker att Justin typ kan försöka att få tillbaka henne och så börjar Zayn och Justin att slåss eller något sådant...

2011-11-27 @ 13:19:41
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sjukt sjukt sjukt bra :DD

jag tycker att Zayn och Whitney ska vara ihop en stund och sen ska Justin och Whitney bli ihop igen =)

2011-11-27 @ 13:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0