Let Your Heart Speak FIFTY TWO It's gonna be OK

Klockan var 2 på natten och jag låg i sängen och grät. Tårarna rann och rann. JAg försökte att låta så lite som möjligt, men det var svårt. Jag hade ett "rum" med Alfredo. Vi hade en våningsäng och jag låg överst.
Men det var det sista jag tänker på. Allt i min hjärna är Maddie. Hennes vackra långa hår och söta ögon. Ögonen jag aldrig mer skulle få se. Hennes änglaleende. Hennes klingande skratt.


Bilden av henne fick mig att gråta mer.

- Ey, Bieber. Jag är verkligen ledsen för det där med Maddie, men snälla, försök sova.
Alfredo sträckte fram sitt trötta ansikte och jag såg på honom.
- Förlåt.
Han la sig i sin säng igen och jag försökte sova. Jag försökte kontrollera tårarna. Efter en stund gick det och jag somnade.

***

- Justin, kom nu! Ropade mamma.
- Kommer!
Jag gick sakta med de andra in i byggnaden där jag skulle ha min konsert. Fansen stod bakom ett galler och skrek. Jag vinkade sakta och gav de ett fakesmile.

- La la la la la la laaa. En gång till. La la la la la la laaa. Bra. Fortsätt.
Mama Jan upprepade flera gånger och jag härmade.

***

- Bra jobbat Justin. Sa Usher uppmuntrande och gav mig ett medlidsamt leende.
- Tack. Sa jag och gjorde mig i ordning för att gå tillbaka till bussarna.
Allt i min hjärna var en enda röra. Jag kunde bara inte fatta att hon var borta. Allt var bara så rörigt.

- Justin, är du klar?
Jag kom på mig själv med att stå och se mig i spegeln och såg mot dörren där mamma stod.
- Aa...
Jag gick mot henne och hon la armen om mig.
- Det kommer bli bra. Sa hon och jag nickade.
- Kanske.

Men jag visste att jag var tvungen att gå vidare. Jag har min karriär, och om jag fortsätter såhär kommer min karriär nå botten, och det viller jag verkligen inte. Jag ville fortsätta så länge jag kunde.
Men jag skulle alltid älska Maddie. Levande eller död, alltid ska jag älska henne.
- Jag finns om du vill prata. Sa hon lugnande.
- Tack. Log jag och pussade hennes kind.

De andra väntade redan i bussarna när vi kom dit. De tystnade när vi kom. Som om de visste att jag inte ville prata eller svara på frågor. Jag gick direkt till min säng och klättrade upp för stegen.
-------------------------------------

Ni  fick en kort till idag, tack vare alla kommentarer!!!! Tack så mycket! Kommentera!!!! :D


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas fortfarande att det bara är en jätte jätte jätte lång drööööm.... :/ :)



Men bra anyway :D :D

2011-10-10 @ 20:54:39
Postat av: Vilma

Hej!

Jag hoppas att Justin kommer att klara sig och att det där med Maddie bara är en dröm. Jag vill inte att hon ska dööööö!!!

Hur som helst helt sjukt braaa!!! som vanligt!!! XOXO<3

2011-10-10 @ 21:12:42
URL: http://vilmh.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-10-10 @ 21:39:12
Postat av: Sara

Hon måååste överlevaaaa

2011-10-11 @ 07:06:36
Postat av: Lexi

grymt!!

2011-10-11 @ 17:06:25
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0