Men assåååå........

Hej hej!!
Förlåt för att jag inte skrev idag. Men jag hade skrivit hela men sedan försvann allt och jag har verkligen inte lust att skriva om allt nu. Och jag har också läxor som måste göras. Men jag skriver så fort jag kan, vill och hinner. Så länge kan ni ju kommentera på kapitel tio ;)
Tack för att ni följer min blogg, jag är verkligen jätte glad för det!! Även om jag inte har många läsare så älskar jag er alla! Ni får hemskt gärna sprida bloggen och ni kan kommentera om ni vill göra länkbyte eller så... Kommentera eran blogg, skriv också att ni har lagt in min blogg på eran länk. Då går jag in och tittar på eran blogg, finns min blogg som länk där lägger jag in eran blogg i mina länkar... Easy right?
Hahah

Kapitel 10 UNDER

Kommentarer
Postat av: Lexi

:D Lugnt!!

Det gör inget att du inte hinner eller orkar, jag har samma problem ibland :D

Hoppas nästa del kommer snart!!

PS. Jag föjer alltid din blogg :)

2011-10-27 @ 17:56:09
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0