Prolog- The light of love

Kolla inlägget under!!!


Novellen handlar om 16 åriga Whitney Thompson. Hennes mamma gifte om sig när Allis pappa dog. Hon gifte sig då med en doktor och de flyttade till hans villa i Atlanta. Whitney är populär i skolan, känd som den rika ungen. Och ja, det är sant. Whitney är hel på utsidan, men brusten på insidan på grund av gamla minnen, sår som aldrig läker.
Whitney älskar mode och kläder och klär sig alltid snyggt i märkeskläder.
Här är några meningar ur Whitneys vanliga liv.

Kära dagbok
Idag blev jag inbjuden till Luke Millers 17 års fest imorgon. Jag ska såklart gå med Alison och Melonie. Typ hela skolan ska dit och jag måste verkligen gå. Alla räknar med det liksom!
Hemma är allt som vanligt. Mamma är borta och samma med Blake. Men ja, jag lever livet!


----------------------

Så, vad tycker ni? Whitney kommer se ut såhär:


KOMMENTERA VAD NI TYCKER!!


Kommentarer
Postat av: Klara

ÅÅH! Verkar jätte bra :) Fast Whitney ser ganska gammal ut.. Med typ rynkor och så :/ Men snälla skriv första delen idag! :D

2011-10-13 @ 16:22:46
Postat av: Mimmi

det låter som den kommer bli jättebra!!! har alltid älskat dina noveller, längtar tills du börjar!!!

2011-10-13 @ 16:44:09
URL: http://milia99.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

känns jätte bra :)

men håller med första kommentaren, hon ser gammal ut!

annars super <3

2011-10-13 @ 20:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0