The light of love 6 - Dead or alive

Med tunga steg gick jag fram till fönstret och såg ut där Justin gick. Han tittade ner i marken och sparkade på en sten.
Plötsligt fick jag som en kick. JAg sprang ner och ut genom dörren.
"Justin!" Ropade jag och han vände sig om.
Jag började springa mot honom och hoppade upp i hans famn. Han tog chockat emot mig.
"Jag tror jag älskar dig" viskade jag.
Han släppte ner mig och såg mig i ögonen. "Gör du?" Hans röst var chockad, men glad.
Jag nickade och han såg djupt, djupt in i min själ. Han böjde sig ner och...
"OMG! DET ÄR JUSTIN BIEBER!!!"
Justin släppte mig genast och såg sig omkring. Runt 40 tjejer sprang mot oss och han såg på mig.
"Spring!" Väste han och började springa med mig mot mitt hus.
Jag sprang med och låste efter oss. Jag andades tungt och fort och gled nerför dörren och satte mig på rumpan.
"Är du okej?" Sa Justin och satte sig bredvid mig. Jag nickade.
Vi gick upp på mitt rum och bara chillade. Vi satte på en film och jag lutade mig in i Justins famn. Han började hålla på med m itt hår och jag log. Jag verkligen ÄLSKADE när någon höll på med mitt hår.
"Jag älskar dig" viskade jag.
"Jag älskar dig" viskade Justin och pussade mitt huvud.
Jag kände hur ögonlocken blev tyngre och jag somnade...

***

Jag vaknade och tänkte på allt som hänt. Justin. Snabbt kände jag efter om han var bredvid mig. Nej. Snabbt satte jag mig upp, nej, han var inte där. Något brast  inuti mig. En dröm... Men då såg jag en lapp på mitt sängbord.
Till Whitney
Förlåt att jag inte är kvar när du vaknar. Men jag har en intervju som jag antagligen är  på när du läser det här. Sätt på 5:an och kolla ;) Puss Justin!

Jag satte på 5:an som han sagt och log stort. Men intervjun var redan slut. Han gick precis av scenen när jag slog på teven. Jag suckade och lutade mig tillbaka i sängen.
Plötsligt kom jag på att jag hade skola. Men en snabb blick såg jag på klockan. Halv åtta och jag började nio. Bra.
Jag hoppade in i duschen snabbt. Sedan drog jag på mig ett par röda byxor och en vit magtröja med tryck på, borstade jag håret och drog det till mina axlar. Jag sminkade mig och såg på mig själv i spegeln.
Jag log smått och såg på bilden på pappa som stod på sängbordet.
"Jag älskar dig pappa. Död eller levande. Alltid ska jag älska dig" viskade jag innan jag gick ner till köket.
----------------------------------

Ni fick ett kort nu för att vi hade en temadag idag så vi gick på skolan på kvällen istället för på dagen. Och den slutade halv nio så ja.... och på dagen var jag med en kompis så jag hade aldrig tid att skriva. SORRY!

Kommentarer
Postat av: Lexi

Underbart!!!

2011-10-21 @ 18:34:23
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0