Hmm... Hjälp mig!

Hej hej!!

Först vill jag bara säga tack till alla kommentarer! Jag uppskattar det verkligen!
Sedan måste jag be er rösta om en sak...

Vad tycker ni ska hända i novellen?!

A) Kärlek
B) Tårar
C) Smärta (xd)
D) Annat, övrigt, eget

Kommentera!!!! Jag vill också veta vad ni tycker det är för mycket av!! Ge mig kritik!! Säg t.ex. vad jag kan göra bättre, eller vad jag kan skriva mindre om, eller vad jag ska skriva mer om. :)
Skulle bli jätteglad om många kommenterade nu!!!! Nästa kapitel kommer när jag har fått kommentarer här!
                                       
Thirty seven under här! ↓

Kommentarer
Postat av: Klara

Hmm.... Kärlek och tårar? :) Hehe, hihi xd

2011-09-22 @ 15:02:28
Postat av: sara

A, B, C :D XD :)

2011-09-22 @ 16:14:39
Postat av: Rebecca

A, C :)

2011-09-22 @ 16:46:33
Postat av: Vilma

A,B,C,D!!!!!!!Allt! Du äger på att skriva så du hitter nog på någonting bra som alltid!!

2011-09-22 @ 16:48:29
URL: http://www.justin-bieber.bloggplatsen.se
Postat av: Lexi

Kärlek!!!!!!!!!!!!!!!!!

Massa med tårar, mindre olyckor, men tårar över typ döda kompisar, kusiner, m.m... det skulle jag tycka om!! Sorg och Kärlek!!

2011-09-22 @ 20:03:06
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0