Let Your Heart Speak FIFTEEN Top Model

- Är det bara jag som känner spänning här?! Utbrast jag.
- Nej. Muttrade Chaz.
Jag blängde på honom och reste mig upp.
- Varför är det så? Sa jag.
Det vart tyst. JAg suckade och gick mot trappan.
- Jag är på mitt rum! Ropade jag och traskade upp för trappan.
Mina steg ekade i huset när jag gick över de. Dörren gnisslade till när jag öppnade den. Ett klick- ljud hördes när jag låste. Jag gick fram till min garderob, drog undan spegeldörren och drog ner min vit/rosa randiga OP (One piece). Jag drog av mig mina byxor och min tröja, men behöll underkläderna på, och sedan kröp jag i min OP. Dragkedjan åkte upp, innan jag hoppade på sängen. Huvudet landade mjukt på den mjuka kudden och min blick for upp i taket. Det enda jag hörde var mina djupa andetag och mitt hjärta. Tillslut drog jag upp min dator i mitt knä och tryckte upp internet. Jag sökte på FaceBook och loggade in. 

Make me smile, sombody #Please

Jag suckade och loggade ut. Jag loggade in på MSN och såg att Lilly var inne.
( Kursiv och fet = Lilly, Vanlig och fet = Maddie)

Lilly, rädda mig....
Vad har hänt, Sweetie?!
Allt är en enda röra...
JAG KOMMER OCH RÄDDAR DIG!
Haha, tror inte det va?
Nä, men ändå. Berätta
Min pappa kom hit igår och vi tog en promenad i skogen. Chaz och Justin vart crazy och ja... Nu så tror Chaz att det är något på G mellan mig och Justin, så han och Justin bråkar och... BLÄ! JAg hatar mitt liv
(vet inte om Lilly vet att det är Justin Bieber,  men vi säger att hon vet de)
Ojdå, rörigt du... Vi kanske borde ha en tjej weekend. Typ åka till Mexico eller något.
Eller Turkiet! Har alltid velat åka dit!
JA! JAg kollar flyg nu!!!! BRB

Jag log stort och hörde att det knackade på dörren.
- Kom in! Ropade jag, men kom på att jag låst.
Jag gick upp ur sängen och låste upp. Dörren åkte upp, där stod Chaz.
- Tja. Log jag.
- Hej. Du, förlåt för det där med Justin. Det var jag som överdrev.
- Det är lugnt! Jag och Lilly planerar en tjej weekend.
- När då? Kan jag och Justin hänga med?
- Då blir det ju ingen tjej weekend ju!
- Haha, nej. Men jag och Justin kan ha kill weekend på samma ställe som ni. Fast olika, liksom. sa han.
- Haha, okej. Men ni får boka eran!!! Retades jag och stängde dörren.
Jag hoppade tillbaka till sängen och tog upp datorn i mitt knä.

Går ett flyg på torsdag klockan 2 på dagen, till Mexico
Okej....
Jag tar ett flyg till er så flyger vi tillsammans till Mexico?
Perfect! Du kan boka så ger jag dig pengar när vi träffas. Okej?
Visst, men du behöver inte betala tillbaka.
Why not?
Why?
Haha, okej, vi får se. Men vi ses!
Japp! CYah

Jag stängde av datorn och gick ner till de andra. De satt i soffan och diskuterade fotbolls matchen som gick på teven, om jag förstod rätt. Jag tassade fram, satte mig bakom soffan och stack fram huvudet mellen deras.
- Tjeeeeeeeeeena guys! Utbrast jag och båda hoppade till. 
- Maddie! Sa Chaz surt.
Jag flinade och hoppade upp mellan dem. Jag flyttade på dem innan jag drog upp benen så jag satt skräddare. Jag suckade och tog kontrollen från Justin. 
- Nu ska vi se... Mumlade jag och böt kanal.
- NEEEEEJ! Skrek både Justin och Chaz, vilket fick mig att hoppa till. 
- Jooo! Sa jag och skakade lite på hela huvudet. 
JAg stannade på 3:an där det var Americas Next Top Model. Jag skrek till och klappade händerna medans killarna satte ansiktet i händerna och suckade högt. 
- TYST! Skrek jag och såg på Tyra som stod med foton i händerna. 
- I have twelve beautiful girls standing in front of me. But I only have eleven photos in my hands.
Jag log stort.
- Snälla, by...
- TYST! Avbröt jag och Chaz skrattade åt mig. 
Nu stod det två stycken tjejer framför Tyra. En mörk och en ljus.
- Snälla, ta henne! Sa jag och pekade på den ljusa.
- Celia.
-
YES! Skrek jag och killarna hoppade till.
----------------------------------

Okej, jag vet. Den är jättekort. Men jag har inga idéer alls just nu. Så vi får se när jag skriver nästa. Förlåt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0