Let Your Heart Speak THIRTY FIVE I'm sorry!

- Kom! Sa jag och drog med Justin ut till min bil.
Jag startade den och åkte efter Maddies. Den var långt före. Men jag gasade på och snart låg jag precis efter Maddies.
- Stanna. Mumlade jag för mig själv och såg hur hon plötsligt sladdade till och stannade snett på vägen. Jag stannade snabbt och öppnade bildörren.
Jag sprang fram till Maddies förardörr och såg henne med blicken fast på vägen och munnen halv öppen.
- Maddie?! Maddie, är du okej? Sa jag och hjälpte henne ur bilen. 
Hon stödje sig på mig hela tiden och hon blev allt tyngre och tyngre.
- Maddie?
Plötsligt föll hon ihop på marken och jag satte mig snabbt bredvid henne.
- Maddie?!
Justin kom springandes ut ur bilen och satte sig på andra sidan.

Efter några sekunder öppnade hon ögonen och satte sig upp.
- Maddie? Är du okej? Sa jag och hon drog efter andan innan hon nickade.
Jag drog upp henne från marken och hon kramade mig sakta. Jag kramade henne tillbaka och såg på Justin som stod med en ledsen min och såg på oss.

Maddie

- Här. Sa Nico och gav mig en kopp varm chocklad.


- Tack. Log jag.
Jag satt i soffan med en filt över mig och såg på TV, det var America's next top model.
Jag log och smuttade på den heta chokladen.
- Maddie.
Jag såg upp och mötte Justins blick. Suckande ställde jag ner koppen på bordet och Justin satte sig bredvid mig i soffan.
- Förlåt. Sa han och jag suckade.
- Justin, ja...
Han kysste mig. Det kom som en chock. En stöt for genom hela mig och jag kysste tillbaka. Han lutade sig över mig och jag lutade mig tillbaka i soffan medans jag la min ena hand på hans nacke. Kyssen blev mer och mer passionerad och...
- Ungar, gå inte för långt.
Jag avbröt kyssen och såg på Nico med en mördarblick.
- Om blickar kunde döda. Sa han och gick härifrån.
Jag skrattade lite och gav Justin en kyss innan jag satte mig upp igen.

***

- Okej mamma! Jag fattar! Småskrek jag surt i telefonen.
- Men ni får inte...
-
Ha fest. Avslutade jag. Du sa det. La jag till.
- Okej, ha det så bra! Puss. Älskar dig.
-
Hejdå!
Jag la på och slängde telefonen på köksbordet. Jag gick sedan ut till killarna som satt i vardagsrummet och tittade på fotboll.
- Snälla, sätt på något annat. Sa jag när jag satte mig ner mellan dem.
- Nepp. Sa Justin och la armen om mina axlar.
- Jopp. Sa jag och försökte ta kontrollen som Nico hade.
- Nepp. Sa han och jag suckade och lutade mig tillbaka i soffan.

***

- JAA! Det var bra va? Utbrast jag och båda killarna skrattade åt mitt dåliga fotbollssinne.
- Nej. Skrattade Nico.
- Vi hejar på de andra. Sa Justin och skrattade.
- Okej. De svettiga killarna med röda tröjor? Sa jag och de andra nickade.

***

- Maddie! Ropade Nico nerifrån.
- Ja?!
- Kom!
Jag pussade Justins kind innan jag sprang ut ur rummet, nerför trappan och in i köket där Nico satt vid köksön med en hemtelefon i handen.
- Chaz är ju hos Ryan, och han ringde. Han sa att din mamma och din lotsaspappa hade åkt till Chaz morfar några mil härifrån. Han mådde tydligen inge bra.
- Jag vet, mamma ringde förut. Sa jag med ett flin.
- Jaha... Vad tänker du? Sa han.
- Inget. Sa jag och rytkte på axlarna och gick tillbaka till mitt rum som om allt var normalt.

***

(förlåt att jag spolar så mycket)

- Godnatt Nico. Sa jag och kramade honom.
- Godnatt.
Jag log och gick sedan tillbaka till mitt rum. Jag slängde mig på sängen och såg upp i taket. Snart somnade jag med ett leende på läpparna.

När jag vaknar är solen uppe och fåglarna kvittrar. Jag kliver upp ur sängen och går ner till köket.
Där ligger mamma på golvet, blodig. Jag skriker. Det rinnet blod på golvet från hennes hjärta.
Jag sätter mig snabbt bredvid henne och börjar gråta.
- Mamma?
- Snart är det din tur.
Jag vänder mig om och ser Nico komma med en blodig kniv i handen och ett flin i ansiktet.
- Nej, Nico!
HAn går fram till mig och trycker upp mig mot väggen. Snart kör han in kniven i mitt hjärta och jag faller mot golvet. Jag ser upp på honom med döda ögon som snart stängs.
------------------------------

Fick inte 10 kommentarer, jag fick 9. Men jag orkade inte vänta. Men nästa gång hoppas jag att ni kommenterar ;) <3

Kommentarer
Postat av: Lexi

Hej!!!!!!!!!!!!!

Jättejätte bra del!

Kram Lexi

2011-09-20 @ 21:21:53
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Jojjo

Awesome

2011-09-21 @ 06:36:37
Postat av: sara

meeer snälla

2011-09-21 @ 07:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0