Let Your Heart Speak TWENTYONE World Of Dreams

Fyra dagar senare

- JUSTIN! Skrek jag och skrattade medans jag sprang efter honom.
- Kom då! Retades han och sprang före mig.
Allt började med att Justin tog min mobil. Han sa att han skulle titta på mina meddelanden. Så vi har sprungit runt nästan hela hotellet. Nu var vi ute vid poolen. Då stannade han och jag gick fram till honom.
- Ge mig den. Sa jag och la armarna runt hans midja.
- En puss först. Flinade han och jag ställde mig på tå och mina läppar mötte hans.
Jag ställde mig sedan normalt och sträckte fram handen.
- Nu, mobilen. Sa jag och han suckade.
Han la min mobil i min hand och riktade blicken på min höger sida. Jag log och ställde mig på tå och kysste hans kind. Sedan gick vi tillbaka till de andra som var på stranden. Hand i hand. Jag slog mig ner bredvid Lilly på min handduk och såg upp på solen. Jag drog snabbt bort blicken och blundade ett tag.
- Ska vi bada? Sa jag och de andra nickade.
Vi sprang mot vattnet. Mina fötter gled igenom den varma, mjuka sanden och mitt hår flög i vinden. Snart kände jag vattnet omfamna mina fötter och det skvätte omkring mig. Snart dök jag i vattnet och jag gled genom det blåa vattnet. Jag gled upp till ytan och andades in den ljuva luften.

Efter lite vattenkrig och sådant gick vi upp till stranden igen. Jag och Lilly la oss på våra handdukar och började sola. Värmen trängde in under mitt skinn och värmde ända in i hjärtat.

Efter en stund kände jag någon som skuggade mig och snart ett par läppar mot mina. Jag öppnade ögonen och min blick mötte Justins.
- Hej älskling. Vill du ha något att dricka? Log han.
- Cola, tack.

Han och killarna gick iväg och jag satte mig upp.
- Lilly, kan du hjälpa mig med solkräm på ryggen? Sa jag och hon mumlade ja.
Hon satte sig bakom mig och började massera in solkrämen. Jag såg ut över havet där det nu bildats stora vågor. Några killar i 18 års åldern var ute och surfade. Men plötsligt såg jag en pojke i 3 års åldern på väg ut i vattnet. Jag väntade på att någon skulle hämta honom, men ingen kom.
- Så. Sa Lilly och satte sig på sin handduk igen.
- Jag kommer snart. Sa jag och gick mot pojken i vattnet som nu hade vatten till midjan.
Jag småsprang resten av vägen och tog upp honom. Han såg på mig med stora ögon och bet sig i fingret.
- Micheal! Hörde jag någon ropa och en kille i min ålder kom springandes mot mig. Tack så mycket! Sa han när han kommit fram.
- Så lite. Log jag.
- Vad heter du? Sa han och tog pojken-som antagligen hette Micheal.
- Madelene. Log jag och han nickade.
- Jag är Fredo. Log han.
Jag nickade.
- Okej, men jag måste gå nu. Vi... kanske ses. Log jag och han nickade.
JAg joggade därifrån och tillbaka till min plats där Justin och killarna satt och väntade med Lilly.
- Vad gjorde du? Sa Justin. Vem var det där? Fortsatte han och nickade mot Fredo.
- Fredo. Jag hjälpte hans.... bror, tror jag. Sa jag och satte mig på min handduk.
- Okej. Här. Sa han och gav mig min Cola.
- Tack. Log jag och han kysste mig.
- Ohlala! sa Ryan och jag började skratta lite tyst.
Sedan fortsatte jag sola och killarna satt och snackade.
- Oh, kolla in henne. Sa Justin.
- Men henne då! Kolla hennes rumpa. Sa Ryan.
- Den där tar helt priset.
Jag öppnade ögonen och följde Justins blick. Den landade på en blondis med knallrosa bikini. Hon hade stora bröst och hennes rumpa var inte bättre. Jag suckade och blundade igen. En busvissling hördes och jag visste att den kom från Justin. Då fick jag nog. Jag packade ihop mina saker och Justin såg på mig.
- Vart ska du? Sa han förvånat och allas blickar var på mig.
- Du borde tänka lite på vad du gör, innan du gör det. Mumlade jag och gick därifrån.
- Va? Men... Maddie!
JAg började springa mot hotellet och vidare in i korridoren. JAg såg ut över alla palmer och buskar medans jag lyssnade på syrsorna(stav) och mina steg som gjorde ett läte under mina fötter. Jag stoppade in kortet i avläsaren och ett klick hördes.
I rummet var det svalt och skönt. Jag gick in till badrummet och drog av mig min bikini. Jag märkte genast skilnaden mellan nyanserna på min kropp. Solbränna. Jag klev in i duschen och lät lite svalt vatten rinna över mig. Med ögonen stängde riktade jag upp ansiktet och vattnet rann ner.
JAg drog åt mig en vit handduk och lindade den runt min kropp. Medans jag borstade tänderna gick jag ut till rummet och drog fram mitt nattlinne och tog med det till badrummet. Jag spottade ut tandkrämen och skjölde tandborsten. Men nattlinnet på gick jag ut till rummet igen. Den här gången satt Lilly där. Hon såg på mig när jag kom in.
- Tja. Sa hon som om ingenting hade hänt.
- Tja.
Jag korsade rummet och gick fram till garderoben.
- Vi ska äta middag snart. Bara du och jag. Killarna skulle äta ute. Sa hon medans hon bläddrade i en tidning.
- Tack, men jag ska nog inte äta middag idag. Om jag blir hungrig beställer jag roomservice. Sa jag och satte mig i min säng.
- Okej. Är det okej om jag äter med killarna?
- Absolut!
- OKej, men vi ska gå nu. Så vi ses. Log hon och gick mot dörren.
- Ses. Sa jag tyst, men hon hade redan gått.
Jag slöt ögonen och bara låg där. Det ända som lät var ljudet av luftkonditioneringen, vågorna från havet och syrsorna. Typiskt utomlandsljud. Och snart föll jag in i drömmarnas värld...

- Maddie? Vakna. Maddie.
Jag öppnade sakta ögonen och möttes av Lillys blick.
- Hey, du somnade va? Log hon och satte sig bredvid  mig på sängen.
- Ja. Sa jag hest.
- Justin är jätteledsen för det som hände. Du skulle ha sätt honom. Sa hon och jag nickade.
- Okej, jaja, godnatt. Mumlade jag och la mig på mage.

- Neje tråkmåns! Vi ska ha roligt! Sa hon och satte sig på min rygg.
- Flytta på dig tjockis.
- Det där kommer du få ångra.
Jag skrattade hest och suckade uppgivet.
- Vad är klockan? Sa jag.
- Halv elva. Log hon och jag flinade.
- Ja, det är ju ett tag tills midnatt.
Jag hoppade på henne och slog henne med en kudde.
- SLUTA! Skrek hon och skrattade.
- Du ville väl ha roligt? Sa jag och hon skrattade mer.

Allt slutade med att båda la sig trötta på rygg och skrattade.
- Jag älskar dig, vet du det? Sa Lilly helt random.
- Jag älskar dig med. Log jag.
Efter några minuter hörde jag Lilly tunga andetag vilket fick mig att le. Jag kröp under täcket och såg upp i taket en stund. Sedan log jag och slöt ögonen.
Än en gång så föll jag in i drömmarnas värld...
--------------------------

Tack för alla kommentarer! Blir jätteglad :) Kommentera.
Jag har jätte ont i huvudet, har haft hela dagen. Och så har man jobbiga killar i klassen som skriker och håller på, vilket inte gör det bättre. Jaja, Hope U Like It <3

Kommentarer
Postat av: Vilma

Älskar det som vanligt!!! Går in på din blogg den första jag gör när jag sätter på datorn. Jag är helt beroende

2011-09-05 @ 21:09:58
URL: http://www.justin-bieber.bloggplatsen.se
Postat av: Klara

Jag är beroende av dina noveller! MER!! Snälla, dem är jätte bra! :) <33

2011-09-05 @ 21:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0