TÄVLING!!!

Hejsan mina sötnosar!!
Jo, som rubriken säger så kommer jag ha en tävling här på bloggen. Den som vinner tävlingen kommer få en karaktär i min novell. Karaktären kommer att spela valfri roll i novellen, men om ni väljer något som jag aldrig kommer få ihop så väljer jag egen roll. Så här gör ni för att "delta":

Kommentera det här inlägget och skriv:
 -För och efternamn (hitta på eget namn om ni inte vill ge ut ert eget)
 -Skriv ålder, intressen och familj
 -Önska roll i novellen - t.ex. Rebeccas bästa vän, hennes fiende o.s.v.
 -Skriv gärna mail adress (bara jag ser den) så jag kan kontakta er om ni vunnit, skriver det även på bloggen, men så ni inte missar det
 -Skriv också gärna en artist, skådespelerska eller annat som ska spela er karaktär
 -Skriv också varför just du ska vinna
 -Övrigt

Men ta det lugnt! Jag har andra pris också!
Andra pris är ett länkbyte med din egen blogg. Om du inte har någon blogg så får du en liten roll i novellen (som bara är med i ett eller två kapitel)
 
Så... Lycka till nu!!! Kommentera på!! TÄVLIGEN AVSLUTAS IMORGON KLOCKAN SJU (på kvällen)!!!

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag heter mikaela yakoub. jag är 13 år.jag älskar absolut älskar att sjunga,dansa och jag kan spela gitarr.jag har 3 syskon fast jag är älst.jag bor med mina föräldrar. jag skulle gilla om Selena Gomez spelade mig hon är riktigt söt.jag tycker att jag ska vinna för att jag alldrig vinner någonting alls och jag

ÄLSKAR JUSTIN BIEBER väldigt väldigt mycket<3

puss och hoppas att jag vinner:)

2012-02-18 @ 11:08:47
Postat av: Sandra

Jag heter Sandra bergqvist och är 14 år, men snart 15 i november.

Jag älskar att dansa och att sjunga. Min familj består av mamma pappa och två syskon, fast jag har en biologisk pappa i florida har träffat honom en gång. sen har jag 5 syskon från hans sida. Och från min pappa som jag har haft sen jag var liten har ju en ny tjej och dom ska få en bebis nu i mars.. :) hihi.

Så sammanlagt har jag alltså snart 8 syskon, två riktiga, snart tre riktiga, och 5 halvsyskon. Riktigt komplicerat det där.

Jag skulle vilja vara Rebeccas bästavän..som kanske skulle kunna göra allt för att få behålla Rebecca, eftersom kanske en annan tar Rebecca ifrån "mig". hoppas du fattar. :)



Jag skulle gilla ifall Nina Dobrev skulle spela mig. Hon är fin och söt. :)



Jag vill vinna för att jag typ aldrig vinner någonting, och det skulle vara roligt att få vara med i din novell som en karaktär. :) Din novell är gyrmt bra också. Och sen skulle jag vilja se mig själv i din novell, hur du beskriver hur jag är i din novell och ja. Du förstår nog. :)

2012-02-18 @ 17:59:59
URL: http://justinsmexybieber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0