The Light Of Love 8#X-FactorUS

 "ROBIN!!" Skrek jag och började skratta högt.
 "Shit vad jag saknar dig!!!" sa han högt och jag log.
 "Jag saknar dig med!!"
 "De andra hälsar!!"
 "Hälsa tillbaka" log jag och såg mot de andra som satt och pratade på deras solstolar.
 "Hon hälsar" sa han och jag hörde att några började skrika i bakgrunden.
 "JAG SAKNAR DIG BECCA!"
 "KOM TILLBAKA!!"
 "JAG ÄLSKAR DIG BECCA!!!"
Det bildades tårar i mina ögon och jag försökte få fram något, men det gick inte.
 "Är du kvar?" Frågade Robin och jag nickade, även om han inte kunde se.
 "Ja" sa jag och drog in ett djupt andetag. "Säg att jag saknar dem också" sa jag tillslut och två tårar trängde sig ut.
 "Hon saknar er med" sa han och jag hörde massa aww i bakgrunden.
Efter en stund la vi på och jag gick mot de andra medans jag torkade mina tårar. 
 "Varför gråter du?" Frågar Cait och jag skakar på huvudet med ett leende.
 "Det var mina bästisar, i England" sa jag och slog mig ner på min solstol.
 "Saknar du dem?" Frågar Mike och jag blänger på honom.
 "Såklart jag gör" sa jag och han ser sorgset på mig.
 "Förresten, Becca. Jag ska på en gala i övermorgon" börjar Justin och Cait avbryter honom.
 "Jag och Pay ska med!!" Utbrister hon och Justin fortsätter.
 "Och jag undrar om du vill följa med?" Avslutar han och jag nickar.
 "Visst. Vilken tid?"
 "Var klar vid sex tiden så träffas vi utanför" säger han och jag nickar.
Efter en timme ungefär gick jag hem till mig och de andra stannade hos Justin. När jag kom in satt pappa i soffan och mamma stod i köket. Jag tog av mig skorna och gick in till mamma.
 "Hej gumman. Var det kul hos Justin?" Frågar hon och rör runt i såsen som stod på spisen.
 "Ja. Och jag ska följa med honom och några andra på en gala i övermorgon" sa jag och smakade på såsen.
 "Okej, var försiktig bara" 
Jag nickade och gick upp till mitt rum. Med datorn i famnen satte jag mig i sängen och loggade in på Twitter. Jag började följa Cait, Pay, Mike, Justin och Chris. Sedan skrev jag en ny tweet.

Miss ya all @BrookeLoveWilliams @Robin_Best_Clark @AlexJensen @MooreTani You're my heart<3

Efter en stund gick jag in på Justins twitter och läste hans senaste tweet.

Good day outside...

När jag loggat ut stängde jag av datorn och började spela på min gitarr istället. Jag börjar spela min egna låt When I Look At You. Eftersom jag inte kommit så långt så fortsatte jag skriva låttexten och akorden ovanför. När jag var klar kände jag hur jag blev kallsvettig, så jag tog med gitarren och satte mig på altanen. Jag började spela och sjunga, men avbröt såfort jag såg Justin och de andra komma mot gården.
 "Fortsätt!" Sa Justin och jag skakade på huvudet.
 "Kom igen, Becca!" Log Cait och satte sig framför mig.
Efter en stund gav jag mig och började spela och sjunga.


 "Shit, du är skitbra ju!!" Utbrast Payton, Mike och Chris samtidigt.
Cait och Justin satt bara med stora leenden och såg smått chockade ut.
 "Du borde ju söka till typ... X-Factor US!!" UTbrast Cait och jag skrattade högt.
 "Aldrig i hela mitt underbara liv!" Utbrast jag och alla började asgarva.
Vi pratade en stund innan vi alla gick till mitt rum. Medans Taylor Swifts skiva spelades på min CD-spelare så snackade vi lite och ja... Hade allmänt roligt helt enkelt.

 "Men vi ses imorgon va?" Frågade Cait och kramade mig.
 "Absolut!" sa jag och kramade tillbaka.
När jag kramade Justin kände jag en stöt i magen. Först ignorerade jag känslan, men när hans ögon mötte mina blev jag knäsvag. WTF?!

Justin

När jag kramade Becca kände jag den där känslan av att vara nykär. Den där härliga känslan som säger jag-svävar-på-rosa-moln. Med ett leende mötte jag hennes söta ögon och hon log stort. Allt omkring oss bara försvann och det var bara jag och hon.
 "Vi ses imorgon" log jag och sedan gick vi.
 "Justin är käääär!!" Sjöng Pay, Cait och killarna medans jag bara flinade.
 "Nej" sa jag men kunde verkligen inte sluta le.
 "Ha! Dagens skämt allihopa!" Utbrast Mike och alla började asgarva.
När dem åkt iväg så satte jag mig i vardagsrummet med mamma.
 "Har du haft en bra dag?" Frågade hon och jag nickade.
 "Ja, helt perfekt" log jag och sedan pratade vi om lite allt möjligt.

Nästa dag vaknade jag vid tio och åt frukost direkt för att sedan ta på mig ett par shorts och en t-shirt. Sedan gick jag över till Mel. Det var Nico som öppnade.
 "Tja broo" log han och gjorde ett handslag.
 "Tja! Är Rebecca hemma?"
 "Ja, hon kanske sover, men du kan väcka henne" flinade han och jag nickade.
 "Tack"
Jag gick upp till hennes rum och öppnade. Hon låg i sin säng och sov som en ängel. Ljuset från morgonsolen som sken in genom fönstret lös rakt på hennes vackra ansikte. Med ett leende gick jag fram till henne och satte mig på huk vid sängkanten där hon låg.
 "GODMOOOORGON!!!" Skrek jag och hon flög upp för att ramla ner på golvet.
Jag dog av garv medans hon bara stönade och suckade.
 "Justiiiiin" klagade hon och kröp upp i sängen igen.
 "Men hallå!!! VAKNA DÅ!!" Skrek jag när hon slöt ögonen och var på väg att somna igen.
 "Men låt mig vara!" Skrek hon ironiskt tillbaka.
Då hoppade jag på hennes rygg och hon kved till.
 "Gå upp då" flinade jag och hon suckade.
 "Hur fan ska jag kunna resa på mig när en tjockis sitter på min rygg?" Sa hon och jag började garva.
 "Din lilla... Råtta!!" Utbrast jag och hon började asgarva.
-------------------------------------------------

Kommentera på bara!! Men vill jätte gärna ha fler kommentarer... Liksom två kommentarer på förra? (tre egentligen men två var från samma person xD )
XoXooo

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Super bra! :D

2012-02-13 @ 21:30:26
Postat av: klara

jätte super bra!!!! <3

2012-02-14 @ 19:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0