Feeling of Love DEL 30

Nästa morgon vaknade jag vid tio. Med en lycklig suck reste jag på mig och böjde mig ner för att ta upp Layla, som låg i spjälsängen närmast mig.
 - Hej gumman. Viskade jag hest när jag såg att hon var vaken.
De två ögonen var stora och de såg rakt på mig. Hennes gulliga läppar vreds uppåt och hon skrattade gulligt. Med ett leende tog jag upp henne, böt blöja och tog på henne en mjukisdress för att sedan göra samma sak med Lauren. När det var klart tog jag med dem ner till köket. En rosa lapp låg på bordet.

Godmorgon ungdommar!
Vet inte hur mycket klockan är när ni läser det här, men jag är i alla fall på jobbet. Slutar vid fem-sex. Om ni blir hungriga så kan ni värma rester i kylen! Hoppas det går bra med tvillingarna och när era Ethan, James, Casey och Lexi kommer så får ni ta det lugnt. Bebisar gillar inte direkt mycket höga ljud... Aja, jag vet att ni klarar det! Ring på min mobil eller nummret hit om det är något.
Puss och Kram mamma!

När jag läst klart satte jag mig i vardagsrummet och ammade båda två. Sedan la jag dem i varsin babysitter.


Sedan fixade jag frukost till mig och satte mig i vardagsrummet. Medans jag åt kom Dylan ner och gjorde frukost också. Min blick hade fastnat vid tvillingarna. Så söta! Deras stora, bruna, frågande ögon var på mig.
När jag ätit upp så gick jag till mitt rum och drog på mig min one piece. Sedan småsprang jag ner igen och såg Dylan busa lite med tjejerna som fortfarande satt i deras babysitter. Han gjorde konstiga ljud som fick dem att skratta. Med ett leende satte jag mig i soffan och såg på dem.
 - Jag ringde de andra. De kommer runt två. Casey och Lexi vägrar gå upp tidigare än tolv, och så ska de ju fixa sig och sminka sig och allt vad ni tjejer gör. Sa han och jag skrattade.
 - Okej, då kanske vi kan fixa lunch så den är klar när de kommer.
 - Visst.
Han gick upp till sig och jag tog tjejerna i min famn. Ibland kanske jag tänker att jag bara vill leva mina tonårs år som en vanlig tonåring. Att jag önskade att jag aldrig blivit gravid. Men vid såna här tillfällen önskar jag inget hellre än att bara sitta där i timmar. Det är ett minus att Justin lämnade mig, men hur skulle det vara om han var med oss ibland, och sedan sticka ut på turné?

När de andra kom var lunchen klar. Killarna dukade medans vi tjejer kollade på Layla och Lauren.
 - Juste! Här. Sa Casey och gav mig ett paket.
 - Tack, men... du behövde inte.
 - Nej, jag vet. Men jag såg dem här och tyckte de var så sjukt söta! De skulle passa jättebra på tvillingarna. Sa hon och jag log som tack.
Jag öppnade och såg två rosa typ mjukisdresser. På den ena stod det Baby A och på den andra stod det Baby B.
 - Aww, tack! Vi går upp och tar på dem de här! Sa jag och de nickade.
De tog tvillingarna och gosade med dem ända upp till mitt rum.


 - Dylan! Kolla så söta! Sa jag och tjejerna visade tvillingarnas nya kläder.
 - Haha, vad gulligt! Sa han med ett leende.
Vi la tvillingarna i deras spjälsängar för att sedan gå ner och äta. Jag och Dylan hade lagat makaroner och skinksås, riktigt gott enligt mig!
Vi åt upp allt och ställde disken i diskmaskinen. Sedan satte vi oss framför teven. Vi hann kolla på ett kapitel av Glee innan tjejerna skrek. Jag gick upp och böt blöja på Lauren. Sedan tog jag med båda ner. Jag la dem i deras Babysitter och satte mig bredvid Casey och James.
 - Hur känns det att vara mamma? Sa Ethan och jag log.
 - Bra, jag menar, det är roligt!
 - Är det inte svårt att vara ensamstående mamma? Sa James och jag ryckte på axlarna.
 - Visst, ibland kanske det är rätt jobbigt. Men jag har ju Dylan och mamma. De hjälper mig väldigt mycket. Sa jag och alla nickade.
 - Jag är så stolt över dig! Sa James med en tillgjord pipig röst och kramade mig hårt.
Jag skrattade och vi fortsatte kolla på Glee.
---------------------------------------------

Förlåt för kort kapitel!! Men måste plugga lite nu, men först ska jag skriva en till del på min andra blogg...
XoXo

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer :D

2012-01-12 @ 16:33:00
Postat av: mikaela

vad heter din andra novell<3

2012-01-12 @ 17:11:53
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-12 @ 18:35:51
Postat av: Lexi

BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! love u and your blogg!

2012-01-12 @ 19:51:24
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jättebra :)

2012-01-13 @ 00:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0