Feeling of Love DEL 32

En vecka senare

Den senaste veckan har jag varit med Justin och tvillingarna. När mamma och Dylan har tid brukar jag och Justin gå till gymmet, parken eller stan. Annars sitter vi med tvillingarna och ser på film eller något sånt. Men just nu ska Justin vara med sin andra familj, det vill säga sin mamma, morfar och mormor, och såklart kompisar! Imorgon ska jag vara lite med Casey och Lexi. Vi har inte varit så mycket själva, eftersom jag har fått tvillingar och så. Det är väldigt svårt för mig att vara så mycket med dem när jag har tvillingar att ta hand om. Det känns som om jag glider ifrån dem, men jag gör allt jag kan och försöker vara så mycket med dem som möjligt.

 - Hallå?! Jag är hemma! Ropade mamma när hon kom in.
 - Hej! Log jag och hon log tillbaka, och tittade sedan på tvillingarna som låg i min famn.
 - Du är verkligen en bra mamma! Log hon och lotsades börja gråta.
 - Haha, jag gör bara vad en mamma borde göra. Log jag och hon log stort tillbaka.
 - Dylan ringde, han blir kvar hos några kompisar. Så det blir du, jag och the twins. Log hon och blinkade med ögat innan hon försvann in till köket.
 - Vad blir det för mat?! Ropade jag.
 - Tacos! Ropade hon överlyckligt tillbaka och jag skrattade.

Efter maten ringde Justin, så jag gav tvillingarna till mamma för att gå till mitt rum och svara.
 - Hey baby. Log jag, även om han inte såg.
 - Tjena snygging! Ville bara säga att mamma, pappa och de andra vill se tvillingarna så snart som möjligt. Så jag undrar om du gör något imorgon?
 
- Såklart ska dem se tvillingarna! Men inte imorgon, ska vara med Casey och Lexi. Men om två dagar?
 - Perfect! Men vi ses då?
 -
Absolut!
 - Jo, förresten! Ska alla komma till er?
 -
Gärna, då slipper vi "transportera" tvillingarna. Sa jag och jag hörde hur han "mm-hm": ade.
 - Bra. Ska vi säga hos er, på fredag, klockan två?
 -
Perfekt! Ses då BabyBoy.
 - Babyboy? Aja, hahha, ses mama!
Jag skrattade och vi la på. Sedan sprang jag glatt ner till mamma och berättade om allt. Kockan var rätt mycket så jag gick upp igen och bäddade ner tvillingarna. Sedan var det - som vanligt - film marathon med mamsen!

När jag vaknade nästa morgon var klockan tio och jag skulle möta tjejerna på stranden vid tolv-halv ett. Så jag drog på mig jeansshorts och ett vitt, löst linne över en snygg bikini. Sedan tog jag hand om tjejerna för att ta med dem ner till frukostbordet. Medans jag åt så såg de på och gjorde konstiga ljud som fick mig att le.

 - Mamma! Jag åker! Ropade jag och hon kom nerför trappan med tvillingarna i famnen.
 - Okej! Ha så kul!
 - Tack!
Jag gick ut och hoppade in i bilen som stannat utanför. Där satt Lexi och Casey. Vi hälsade och sedan började vi rulla mot stranden. På vägen dit så sjöng vi med på olika låtar som kom på radion.
När vi kom fram la vi ut våra saker ganska nära vattnet. Vi solade i en halvtimme för att sedan doppa oss. Och ja, som väntat blev det ett vattenkrig mellan oss. Men snart tröttnade vi och solade ett tag till.


Nästa dag vaknade jag av mamma som kom instormandes.
 - Hur länge ska du sova?! Klockan är halv ett! Wake up now!! Utbrast hon och jag satte mig trött upp.
 - Jag går upp nu. Mumlade jag, men föll tillbaka ner i sängen.
 - Sam, kom nu. Tvillingarna väntar! Sa hon och det fick mig att le.
Jag gick upp efter några om och men, och fick på mig ett par mjukisar och en tjocktröja. Såklart underkläder och ett linne också! Sedan satte jag upp mitt hår i en slarvig tofs för att sedan käka frukost.
Justin och hans familj kom förbi strax innan två. Jag kysste Justin och kramade sedan hans mamma, pappa, morfar och mormor. Vi spenderade hela dagen tillsammans, och det var riktigt trevligt! Vi bestämde tillslut att de skulle käka middag med oss. Inte mig emot. Det var bara trevligt att de ville stanna. Vi pratade lite om tvillingarna och gick presenter. Det var lite kläder och nya saker till dem. T.ex. gulliga strumpor och lite sådant, små saker, helt enkelt. Men det betydde så hilma mycket för mig!
 - Så,  hur känns det att vara tvåbarns mamma i sådan ung ålder? Frågade Pattie och jag log.
 - Bra, jag menar, jag tänker inte så. Jag tänker på att försörja min familj och ge dem den bästa uppväxten jag kan ge. Ja, jag gör vad jag kan, helt enkelt. Log jag och alla log.
 - Hon är klok. Log Jeremy och alla instämde.
Efter middagen sa alla hejdå, men Justin stannade. Han bestämde sig för att sova över här, han ville såklart vara lite med sina bebisar. Just nu ligger han i sängen och hissar Lauren upp och ner, medans han gör konstiga ljud. Jag ler stort och vaggar Layla i min famn.
När klockan blir åtta lägger vi tvillingarna i spjälsängarna och bäddar om dem.
 - Du är en riktigt bra mamma. Ler han och lägger armarna om mig bakifrån.
 - Du är världens bästa pappa. Ler jag tillbaka och kysser honom.
 - Där ser man. Flinar han och vi ser på tvillingarna som sakta somnar.
------------------------------------------------

Förlåt för usel uppdatering! Men har tusen läxor, och snart kommer alla prov också. Så måste verkligen träna! Och jag vet inte om jag inte gillar den här novellen, liksom... tycker inte det är så kul att skriva på den längre. Men jag känner att jag måste för att ni ska få nästa kapitel. Funderar på om jag ska börja på en ny, eller om jag ska sluta skriva helt... Men... Jag fortsätter nog ett tag till, kommer informera er om allt ni behöver veta!
Återigen, förlåt för usel uppdatering och tack till alla som stannar kvar och väntar! Och tack för alla kommentarer!!
XoXo<3

Kommentarer
Postat av: bella

Super!!!

2012-01-17 @ 22:28:17
Postat av: Johanna

grymt :D

2012-01-18 @ 07:08:20
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jätte bra :D

fast det börjar bli lite tråkigt imed att de ända som händer är att de tittar på film med bebisarna och liksom myser.

Förstår att du inte hinner skriva så mycket men skulle uppskatta någonting som händer :)

2012-01-18 @ 15:35:44
URL: http://ponies.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Snälla gud sluta inte skriva !!! Din blogg är liksom den ända novellbloggen jag verkligen gillar! JAg gillar andra såklart men din har jag följt så länge och jag skulle bli så ledsen om du slutade! Det gör inget om du inte har super bra uppdate men jag håller med om att du ska börja på en ny novell!! Sluta bara inte...

2012-01-18 @ 15:56:31
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Lexi

Glömde skriva mitt namn på förr kommentaren! Nu vet du och alla ni andra...

2012-01-18 @ 15:57:16
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0