Fight For The Love #Prolog

 Miley Cyrus får vara Rebecca

17 åriga Rebecca Parker lever ett lyxliv i Birmingham, England. Hon har vänner, pojkvän och familj. Hon bor i en stor villa vid stranden med sin mamma Kathrine, pappa Will, storebror Nico(18 år) och storasyster Amelia(18 år). Rebecca är yngst i familjen vilket betyder mindre uppmärksamhet, men det rör inte Rebecca. Hon lever helst ensam och håller saker inom sig. Hon har aldrig litat på sina föräldrar helt. Hon pratar hellre med sina vänner. Men ja, som sagt. Hon är tonåring och lever livet!
Men snart får hon en nyhet som får henne att brista totalt. Hela hennes liv förändras direkt och hon måste börja om på nytt, vilket hon inte vill.

INFO:
Namn: Rebecca Claire Parker
Ålder: 17 år
Bor: Birmingham, London
Intressen: Spela piano och gitarr, shoppa och fotografera
Bästa kompisar: Brooke, Tanisha, Alex, Robin
Pojkvän: Lucas
Motto: "Kom ihåg gårdagen, dröm om imorgon, lev idag"
Egenskaper: Musikalisk, omtänksam, rolig, kaxig

_______________________________________________________

Så... Vad tycker ni?? Är den värd att börja skriva på? Eller verkar den usel? Kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

låter awesome :D:D

2012-01-23 @ 16:47:51
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Lexi

Den låter perfekt!! Men vem ska "vara" Rebecca?? Eller ska hon inte vara någon speciell??

Men snälla sluta inte skriva... då döööör jag!! :(

2012-01-23 @ 18:31:40
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: bella

Jag tycker det låter som en jätte bra ide:D Fortsätt med den här eller börja på den för jag tror att det kommerbli helt grym!!!!!

2012-01-23 @ 20:12:02
Postat av: Anonym

Skriv på den här novellen!!!!!

2012-01-24 @ 20:15:46
Postat av: Cherry ♥

Den här novellen kommer att bli helt awesome :] ♥ Jag känner det redan på mig :D ♥

2012-01-24 @ 20:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0