Läs! Kolla inlägget under!!

Läs inlägget under!

Som ni kanske har märkt så skriver jag aldrig på den här novellen. Det beror på att jag inte gillar den. Tycker den är riktigt tråkig att skriva på. Har försökt komma på olika sätt för att göra det roligare att skriva, men kommer inte på något... Så just nu står jag mellan två beslut:

1. Börja på en ny. Kanske blir roligare att skriva om det är en ny.
2. Lägga ner bloggen...

Vilket tycker ni? Behöver er hjälp just nu... Jag vill inte lägga ner bloggen, men om det inte blir roligare att skriva om jag börjar på en ny så gör jag nog det... Men vi får se... Kommentera i alla fall vad ni tycker! Jag kommer uppdatera er om hur jag gör, så var inte oroliga!
Jag älskar er alla och tycker ni är helt awesome!!! Ni är de bästa läsarna någonsin, även om ni inte är så många!!
XoXo<333


Kommentarer
Postat av: Sofia

Inte lägga ner!!! :(

Isåfall börja på en ny,men jag tycker den här är bra! :)

Snälla lägg inte ner bloggen,du är sjukt duktig på att skriva,tro inget annat!

Kram :) <3

2012-01-22 @ 13:26:43
Postat av: ellen

börja på en ny! :D

2012-01-22 @ 15:21:23
URL: http://ellennells.devote.se
Postat av: Cherry ♥

Jag vill verkligen inte att du ska lägga ner bloggen, älskar den här novellen faktiskt men annars så tycker jag att du kan börja på en ny :)) <33

2012-01-22 @ 15:50:38
Postat av: Anonym

Lägg inte ner bloggen :(



2012-01-22 @ 16:09:40
Postat av: Lexi

LÄGG INTE NER BLOGGEN!!!!!!!!!!!! Då dör jag!! Nej men lägg inte ner den... jag tycker att du ska börja på en ny för ärligt talat tycker jag att det inte är så kul när hon har barn och så... så bara börja på en ny snälla! <3 men lägg inte ner... :/

2012-01-22 @ 16:17:58
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: KLara

VAD DU ÄN GÖR, SÅ LÄGG INTE NER BLOGGEN! Alla timmar du suttit och skrivigt; BORTKASTAT! Jag har läst dina noveller, från bieberstory till jbinmyhead. från You And Me Forever till Feeling Of Love. Alla gånger du skrivit flera delar på en dag, och alla gånger du inte skrivit nått alls. Börja på en ny du, men lägg inte ner bloggen. Det är som att radera alla minnen på den här bloggen. Du raderar allt då.. Hoppas du väljer något du inte kommer ångra. :)

2012-01-22 @ 17:59:50
Postat av: sandra

Håller med klara, lägg inte ner bloggen vad du än gör :)

2012-01-22 @ 18:38:26
Postat av: Vilma!

hej!

Jag älskar den här bloggen, så jag tycker inte att du ska lägga ner bloggen. Jag tycker du ska fortsätta på novellen du gör nu. Jag älskar novellen och jag vill verkligen inte att du ska lägga ner bloggen!

2012-01-22 @ 20:26:24
URL: http://vilmh.blogg.se/
Postat av: mikaela

håller med Klara vad du än gör lägg inte ner novellen <3

2012-01-22 @ 21:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0