Fight For The Love 15#TruthOrDare

När jag vaknade låg Justin inte bredvid mig. Hade han stuckit? Kanske hade han ångrat allt från igår och lämnat mig? Eller...
 "Godmorgon sweetie"
Jag vände på huvudet och såg Justin komma in genom dörren med en bricka. Där på stod allt möjligt. Melon, äpplen, fil, mjölk, plättar och massa annat. Han ställde brickan på sängen och kysste mig.
 "Wow... Tack Justin" log jag och pussade hans kind.
Alla osäkra tankar hade flugit bort och nu var det bara han, jag och frukosten. Vi började äta och pratade lite om vad vi skulle göra idag. Snart bestämmde vi oss för att ringa hit Cait, Chris, Pay och Mike. Miki kanske också skulle komma! Så efter frukosten, och efter att vi gjort oss i ordning, så ringde vi över dem. Miki var lite osäker, men lovade att komma. Snart öppnades ytterdörren.
 "CHRIS IS IN THA' HOUSE!!" Skrek Chris och vi skrattade.
 "Hej Chris" log jag och kramade honom.
Cait kom efter så jag kramade henne med. Pay och Mike kom typ, två minuter senare och Miki kom sist. Hon gick tydligen, därför tog det lite längre tid. Alla hälsade på henne och jag såg hur Mike kollade lite extra på henne. Jag bara flinade. Vi pratade en stund, och sedan beslöt vi oss för att köra sanning eller konka. Medans killarna gick till köket för att hämta flaska, glas, dricka och chips så satte vi oss tjejer på golvet.
 "Så, hur går det med Justin?" Frågade Cait och jag rodnade.
 "Vi är typ... ihop, antar jag" log jag och alla skrek. "Shh!!" Utbrast jag tyst och alla började asgarva.
Snart kom killarna tillbaka och Justin log mot mig. När han satte sig bredvid mig kysste han mig snabbt och alla djublade. Jag kastade popcorn på Chris som busvisslade. Alla började asgarva och efter fem minuter av skratt började vi. Mike snurrade, den hamnade på Cait, Cait snurrade, den hamnade på Pay och så vidare. Men snart snurrade Chris och den hamnade på Mike. 
 "Du ska... Kyssa den snyggaste i rummet av tjejerna" flinade han och Mika rodnade innan han kröp fram till Miki och kysste henne.
Hon verkade inte ha något emot det direkt. Alla log stort och han kröp tillbaka till sin plats. Han snurrade och den hamnade på... mig...
 "Så, Becca, sanning eller konsekvens?" Flinade han och jag suckade.
 "Sanning"
 "FEGIS!" Utbrast Chris.
 "Kalla inte mig tjej fegis, din fegis" sa Justin hotfullt men ironiskt och alla skrattade.
 "Okej, gillar du Lucas fortfarande?"
Den frågan hade jag inte väntat mig. Den kom ganska chockande.
 "Nej" sa jag efter en stund och skakade på huvudet. "Vi bestämmde när jag var i Birmingham att vi skulle vara vänner" forsatte jag och han nickade.
Jag såg på Justin som såg ner i golvet. Snart snurrade jag på flaskan och den hamnade på Miki. Jag flinade.
 "Har du någon kille?" Frågade jag och Mike såg förväntansfullt på henne.
 "Nope, I'm single!!" Log hon.
Cait, hon och Pay gjorde en high five medans jag tog Justins hand. Han såg på mig och jag log, han log tillbaka. Efter typ en timme av sanning eller konka så bestämde vi oss för att typ... Boka någon campingstuga eller något. Så medans jag och Justin plockade undan slog Chris på Justins dator för att kolla lite. De andra pratade mest och kollade lite med Chris på datorn. När jag stod och sköljde glasen kände jag två händer på min midja.
 "Hey babe" viskade Justin i mitt öra och kysste min kind.
 "Haha, hej du" flinade jag och skvätte lite vatten på honom.
Jag hoppade upp på diskbänken och han ställde sig typ mellan mina ben (misstolka ej). Han kysste mig länge innan jag avbröt genom att hoppa ner.
 "Kom nu" log jag och drog med honom till de andra.
Chris hittade ett område som var ganska öde, men det var bra. För det var inte så många där. Vi bokade en stuga i två veckor från och med... om fem dagar, ungefär.

När jag kom hem på kvällen var bara mamma hemma. Hon satt ensam i köket och åt... Ja, mat. Hon såg ut genom fönstret och suckade. Jag satte mig framför henne och såg bekymrat på henne.
 "Vad är fel?" Frågade jag och hon såg på mig.
 "Inget, gumman" log hon fejkat.
 "Mamma, jag kanske är yngre än dig, och alla andra i familjen. Men bara för det är jag inte puckad" sa jag allvarligt och hon suckade.
 "Din pappa och jag har haft... Större och mindre problem med vår relation och... Jag kanske flyttar tillbaka till Birmingham..." sa hon.
Hela jag stelnade till. Skulle jag bli tvungen att flytta med? Skulle mamma lämna oss? Skulle mamma tvinga mig att välja mellan henne och pappa? Skulle jag tappa kontakten med henne? Vad skulle hända, egentligen?
 "Va?" Sa jag och hon harklade sig.
 "Jag flyttar till Birmingham om tre dagar. Jag tänker inte tvinga er att följa med. Ni har det bra här, det ser jag. Men om ni verkligen vill följa med, så får ni det" sa hon och jag suckade.
 "Mamma, jag vill flytta tillbaka till Birmingham..." började jag. "Men jag vill inte lämna Justin och alla andra här"
 "Du har kommit närmre Justin va?"
 "Vi är ihop" sa jag och hon log.
 "Hur är det att vara kär på nytt?"
 "Som om Lucas aldrig hänt. Som om jag aldrig varit kär förut. Det är som en helt ny upplevelse" sa jag drömmande och hon skrattade lite.
 "Bra att höra. Men vi båda borde sova nu"
Vi gjorde oss i ordning och gick och la oss. Men jag kunde inte somna. Allt jag tänkte på var mamma, pappa, Amelia, Nico och Justin. Alla gick runt, runt, runt i mitt huvud och vägrade lämna mig ifred. Efter tre timmars försök att sova gick jag in till mamma. Hon låg och läste med sänglampan tänd.
 "Nämen, är du vaken?" Sa hon förvånat och la ner boken på magen, utan att stänga den.
 "Ja, jag kan inte sova" sa jag och gick fram mot sängen.
 "Lägg dig här, gumman. Det är okej" log hon och jag la mig ner bredvid henne.
Hon la ihop boken och släckte lampan. Sedan kröp jag in i hennes famn. Hon la armen om mig och drog fingrarna genom mitt hår.
 "Min fina, lilla flicka..." viskade hon innan jag somnade.

När jag vaknade hade mamma redan gått upp. Så jag klev upp och gick till mitt rum. Där drog jag på mig ett par ljusröda jeansshorts och en vit/röd randig magtröja med korta ärmar. Sedan gick jag ner till köket. Där låg en lapp.
Hej mina underbara barn!
Hoppas ni sov gott. Jag jobbar natt idag. Om ni undrar så är jag hos en vännina just nu. Pappa jobbar också sent så ni får göra mat och så själva. Ta hand om er nu!! Det ligger extra pengar i burken om ni behöver. Pussar o kramar mamma

Jag log och fixade sedan min frukost. Nico kom nerför trappan och slog sig ner.
 "Tja syrran" sa han hest och tog min macka.
 "Hey!!" Utbrast jag och han tog en tugga.
 "God macka" mumlade han med munnen full av min GODA ost macka.
Jag skrattade och gjorde en ny macka åt mig själv. Amelia kom ner och slöt sig till vår frukost. Vi hade riktigt kul. Vi alla hade så sjukt dålig humor, bara för att vi alla var trötta. Så vi skrattade åt det mesta. Nico skulle dra till gymmet och Amelia skulle med så jag fick väl vara med Justin idag... Okej, det låter som om det är något slags straff, vilket det inte är. Det är det bästa jag vet!
Hej Bieber-Boy! Lust att ses? Är själv hemma<3 KissAndHugs R.P   skrev jag in och klickade på skicka. Medans jag väntade på svar så sminkade jag mig lätt och gjorde två flätor av mitt hår. Snart plingade min mobil och jag tog upp dem.
Hey baby!! Absolut! Kommer om 3? <3 XoXooo J.B

Kom när du vill<3

Jag la ner mobilen och nynnade lite på olika låtar. Snart knackade det på dörren och jag sprang ner. Där ute stod Justin med världens smile.
 "Hey baby" log han och kysste mig hårt och länge.
 "Hello hottie" flinade jag och la armarna om hans nacke.
Han kysste mig igen och hans tunga gled in i min mun.
Efter en stund avslutade vi och bestämde oss för att gå till stranden. Så vi packade våra saker och gick mot den vackra, varma stranden...
----------------------------------------------------

Vad tycker ni? Förlåt för att det är usel update, men har mycket att göra. Hoppas ni förstår och stannar kvar! Klockan är ganska mycket och jag börjar bli trött, så om det är något konstigt i kapitlet är det därför! Bara så ni inte tror jag är helt sjukt puckad eller har sjuk humor.
XoXo<3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

skit bra :oo



älskar din novell, och kommer aldrig lämna den <33

2012-03-04 @ 16:35:37
URL: http://ponies.bloggplatsen.se
Postat av: Ayan

omg så jävla as bra asså vill ha mer tack

2012-03-04 @ 22:48:10
URL: http://thepinkhorror.tumblr.com
Postat av: Lexi

Asbra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! mer<3<3

2012-03-05 @ 08:41:10
URL: http://thebieberstorytoyou.blogg.se/
Postat av: Saga Forsberg♥

Vill du vara med och tävla om en gratis design då jag egentligen tar betalt?:) KOLLA DET HÄR INLÄGGET: http://bieberlaugh.blogg.se/2012/march/vinn-en-gratis-design-chapter-18-underd.html#comment :)

2012-03-05 @ 21:39:15
URL: http://snyggadezigner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nååh, när får vi nästa kapitel? :)

2012-03-07 @ 16:04:28
Postat av: Anonym

Nååh, när får vi nästa kapitel? :)

2012-03-07 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0