Fight For The Love 16#Biebster

På stranden var det inte så mycket folk. Bara några familjer lite längre bort och några ungdomar som spelade volleyboll. Vi la våra handdukar i sanden och började sola.
 "Justin, kan du smörja in mig på ryggen?" Sa jag och räckte honom solkrämen.
 "Absolut, hottie" flinade han och satte sig på min midja, typ precis ovanför min rumpa.
Jag kände något kallt på min rygg och sedan Justins händer som drogs upp och ner för min rygg. Snart klev han av och jag vände mig om så jag låg på rygg.
 "Tack baby" log jag och kysste honom snabbt.
 "Varsågod ma'am" flinade han och jag fnissade.
Efter en stund gick vi ner till vattnet. Medans Justin gick rakt ut så stannade jag vid strandkanten, typ där vågorna stannade.
 "Kommer du?" Sa Justin högt så jag skulle höra.
 "Ehm... Aa" sa jag tveksamt och gick sedan ut i det kalla vattnet.
Han log mot mig och drog in mig i sin famn. Jag la armarna om hans nacke och lutade hakan mot hans axel. Han tog händerna på min rumpa och tryckte mig mot sig. Han kysste min hals och jag flinade. Vi var i vattnet ett tag och bestämde oss för att simma ut till några klippor lite längre ut. När vi kom dit klättrade Justin upp först. Det var inte en hög klippa, bara typ som en större sten i vattnet. Ganska spetsig. Men den var hal, riktigt hal. Så när jag skulle klättra upp ramlade jag, ett antal gånger.
 "Hjälp mig, hjälten!" Sa jag dramatiskt och Justin flinade.
Han tog min hand och drog upp mig. Jag satte mig bredvid honom och vi såg ut över horisonten. Några fåglar flyger förbi och jag följer dem med blicken. Justin lägger armen runt mig och jag lutar mig mot honom. Snart börjar det bli kallt och vi hoppar i igen, eller Justin gör. Jag står kvar på stenen och bara ser på honom.
 "Kom nu!" Ler Justin och jag hoppar i...

Justin

När hon hoppar i kan jag inte se henne komma till ytan.
 "Becca?" säger jag och ser mig omkring. "Becca!" Säger jag högre och dyker ner för att leta efter henne, men ser henne inte någonstans.
Jag får panik och vänder mig om igen. Där. I vattnet flyter Becca. Hon börjar sjunka, så jag simmar mot henne.
 "Becca!!" Utbrister jag och ska precis börja dra henne mot stenen när hon slår upp ögonen.
 "SURPRISE!!" Skriker hon och börjar simma själv.
 "Inte kul" muttrar jag surt.
 "Haha, joo" flinade hon och simmade mot mig.
 "Fattar du inte hur rädd jag blev?!" Utbrast jag, mer irriterat än jag tänkte mig.
 "Förlåt då" mumlade hon och simmade mot stranden.
 "Nej, Becca! Jag menade inte så!" Sa jag högt bakom henne och simmade snabbt mot henne.
Jag tog handen på hennes axel och hon vände sig om. Hon såg ut över vattnet och rörde sakta på armarna i vattnet.
 "Förlåt, jag lät mer irriterad än vad jag var" sa jag och hon suckade lite.
 "Jag skulle inte ha gjorde så" sa hon och jag drog henne tätt intill mig.
 "Det är lugnt, baby. Men jag vart riktigt orolig" sa jag allvarligt och kysste henne hårt och passionerat.
Hon fnissade och kysste mig tillbaka. Snart släppte vi varandra och simmade till stranden. Vi gick till våra solstolar och la oss för att sola. Jag smygtittade på Becca ibland. Hon är så snygg! Seriöst, världens snyggaste!

Rebecca

När vi gick hem igen så följde Justin med mig till mig. Vi bestämde oss för att ha filmkväll så Justin åkte för att köpa godis, dricka och chips. Medans han var borta så fixade jag i vardagsrummet. Jag la fram filtar och kuddar i soffan och gick sedan till mitt rum för att byta om. Jag drog på mig en svart tröja som det stod On The Road To Love på och mörkgråa mjukisbyxor. Sedan tog jag min mobil och la mig i soffan för att vänta på Justin. Plötsligt fick jag ett SMS och jag läste det.
Biebster<3
Kan ta lite längre tid... Stötte på med några fans... Hoppas du kan vänta ett tag till<3



BeccaLove<3
Helt okej... Det är ju trots allt dina fans!<3

Jag la ner mobilen och suckade. Jaha... Kände mig lite Forever Alone i den stunden. Ligger i en soffa full med filtar och kuddar med en film på gång och ja... Så ligger jag här själv. Jag gick in på Twitter och kollade lite för att fördröja tiden lite.
Efter tio minuter kom Justin tillbaka och när han lagt fram allt på soffbordet så kysste han mig länge. Han la sig sedan så jag låg i hans famn och jag startade filmen.
 "Förlåt för att du fick vänta" viskade han i mitt öra och jag log.
 "Helt okej" svarade jag och han pussade mig på mitt huvud.
En bit in på filmen kände jag hur tröttheten kom smygandes. Mina ögonlock blev allt tyngre och jag somnade i Justin famn.

Justin

Snart hörde jag hur Becca börjar andas tungt och jag såg försiktigt på hennes ansikte. Hennes ögon är slutna och munnen lite öppen. Jag log. Så vacker!
Jag reste försiktigt på mig och stängde av filmen. När jag plockat undan allt vi tagit fram drog jag av mig tröjan och la mig bredvid Becca igen. Jag drog en filt över oss och snart somnade jag med.

När jag vaknade igen så kände jag hur Becca rörde sig i min famn. När jag öppnade ögonen så såg hennes ögon rakt in i mina. Hon hoppade till och fnissade sedan.
 "Du skrämde mig" viskade hon och jag log.
 "Det var inte meningen" log jag och kysste henne.
Jag drog henne närmre mig och hon flinade. Snart avslutade vi och gick till köket för att fixa frukost. Det fick bli - för mig - en macka och juice. Becca tog bara lite yoghurt(?). När vi sedan ätit klart så ringde vi över Caitlin, Chris, Mike och Payton. Medans jag städade undan filtarna och vek ihop dom så ringde Becca till Mikaela. De pratade och skrattade ett tag och sedan la dom på. Becca gick då fram till mig och kysste mig länge och passionerat. Jag trycke henne hårt mot mig och hon la armarna om min nacke. Då knackade det på dörren, och snart öppnades den.
Vi släppte varandra och gick till hallen för att hälsa på de andra.

Rebecca

När kvällen kom skulle vi tjejer gå till affären för att köpa lite godis och dricka. Killarna skulle fixa hemma hos mig för en filmkväll. När vi gick på de mörka gatorna kände jag lite kalla kårar. Tjejerna verkade också känna av det, men ingen brydde sig nog så mycket. Jag menar, varför skulle något hända just oss?
Men jag ångrade mig snart... Plötsligt drog någon bak Pay med en hand på hennes mun. Jag och Cait vart riktigt chockade, och snart gjorde någon detsamma på oss. Killen som höll i mig slog mig hårt och jag föll till marken. Allt jag kände var att någon bar upp mig och slängde in mig någonstans...

----------------------------------------------------

Lite DRAMAA :) Vad tycker ni?
Än en gång: förlåt för USEL UPDATE!! Ska försöka skriva så snart jag kan, men vill inte säga någon dag ifall det inte kommer ut då....
Men ja, kommentera!!
Vad tror ni händer med tjejerna?

Kommentarer
Postat av: mikaela

du är fan GRYM på att skriva jag undrar verkligen vad som kommer att hända med tjejerna<3

2012-03-09 @ 15:05:27
Postat av: Rebecca

sjukt bra :D

hoppas nu att killarna räddar de ;)

2012-03-09 @ 17:17:53
URL: http://ponies.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0